Karl Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 Futurama kommer att sändas igen kl 15:50 nästa tisdag. läs mer om det på Tv4.se. :vulcan: Jag försökte hitta från vilken säsong som man skule börja visa ifrån, men utan resultat . Vet du vilken säsong som man visar ifrån? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damien Stone Posted April 29, 2004 Report Share Posted April 29, 2004 (edited) Jag skulle tro att det är säsong tre som visas. Men varför böja sig över TV:n makt över ens tid när man antingen kan köpa ända till säsong 4 på DVD. :!!!: Inlägget redigerat pga han är en ond människa som profiterar på otydliga lagar :lol: Edited May 2, 2004 by Damien Stone Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted November 13, 2004 Report Share Posted November 13, 2004 jag gillade Futurama när det gick på tv man fick sig ett skratt synd att dom la ner programet kommer dom att sända Futurama igen eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehnvall Posted November 14, 2004 Report Share Posted November 14, 2004 Troligtvis väldigt liten...... Förbaskade FOX lägger ner allt..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted November 14, 2004 Report Share Posted November 14, 2004 ja i så fall får man hoppas länge att dom sänder Futurama igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts