Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Jag håller på Troi och Worf

*SPOILER*

Jag vet att det inte blir de två, men den där flingen de hade i 7:e säsongen var bara för bra

*SPOILER*

Annars Trip och Malcolm. Som man säger "opposites attract"..... Nej, nu är jag nog bra oseriös. Malcolm tar jag gärna för mig själv :wub:

Postad

Det finns ju även en samlarbox med ST-avsnitt som heter Klingon har jag för mig, men det kanske inte var det du menade?

T'Pol och Trip, helt klart, och alla som sett säsong 4 av Enterprise bör hålla med. :P

Postad (redigerade)
Det finns ju även en samlarbox med ST-avsnitt som heter Klingon har jag för mig, men det kanske inte var det du menade?

T'Pol och Trip, helt klart, och alla som sett säsong 4 av Enterprise bör hålla med. :P

ja jag håller med, började nästan gråta när T'Pol gifte sig med Kas.

snyft, snyft. har nu sett sista avsnittet och jag blev riktigt upprörd över att det aldrig blev nånting mellan T'Pol och Trip.

Redigerad av NX-01
Postad
Jag håller på Troi och Worf

*SPOILER*

Jag vet att det inte blir de två, men den där flingen de hade i 7:e säsongen var bara för bra

*SPOILER*

Ja håller med. Troi och Worf hade funkat. Det man får se i TNG med dem tillsammans känns verkligen som att det skulle kunna funka. Om inte Troi och Riker varit ett par från första början så skulle det säkert ha kunnat hända. Men nu är det som det är och jag tyckte det var på tiden att Will och Deana knöt banden. Alla har ju hela tiden fattat att det skulle bli dem.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...