startrek92 Postad 17 April, 2012 Rapport Postad 17 April, 2012 Kanske inte bästa stället? men men: http://www.facebook.com/StarTrekTitan Stora mål, men knappast någon chans, om de sen inte gör serien själv. Citera
RoLaren Postad 27 April, 2012 Rapport Postad 27 April, 2012 Kollade precis på DNs hemsida och får där se ett foto på Spock. "”Det är inte utomjordingar” Ryska myndigheter lugnar oroliga. Gröna moln som setts runt Moskva är inte ufon – det är pollen." Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.