thamupp Postad 8 November, 2010 Rapport Postad 8 November, 2010 Tror jag hörde Stewart i Family Guys Halloween special som släpptes i förgår. Inte första gången han är med i så fall. ^^ Citera
Aike Postad 8 November, 2010 Rapport Postad 8 November, 2010 I American Beauty spelar Scott Bakula en homosexuell granne till huvudpersonen (Kevin Spacey). John Cho, Sulu i Star Trek, har en liten roll utan repliker som husspekulant. Citera
RoLaren Postad 9 November, 2010 Rapport Postad 9 November, 2010 Andrew Robinson (Garak) har en ledande roll i Hellraiser och spelar en komisk militärfrisör i Child's Play 3. Citera
Durator Postad 12 November, 2010 Rapport Postad 12 November, 2010 På SVT i programmet Grotesco del 2 så dyker det upp en del bekanta ansikten. På Rymdskepp II dyker Kapten Jean-Claude Zorg med piloten Krock, koordinator Shakee-Ra och skeppsroboten Bingo, förvillande lika Jean-Luc, Worf, Deanna och Data, eller vad säger ni? Citera
Unkas Postad 12 November, 2010 Rapport Postad 12 November, 2010 Såg Andrew Robinson i Cobra med Sylvester Stalone. Han har en ganska stor bi-roll. Citera
Mr Trek Postad 12 November, 2010 Rapport Postad 12 November, 2010 På förstärkaren vi köpte till min nya elgitarr finns det ett phaser läge Något den industrin tagit från ST Citera
RoLaren Postad 13 November, 2010 Rapport Postad 13 November, 2010 Citat från filmen "Troll" från 1986: "I'd rather watch Star Trek. Phasers on dull." En annan kul detalj med Troll är att den handlar om Harry Potter. OBS! Filmen är från 1986! Citera
emil9898 Postad 18 November, 2010 Rapport Postad 18 November, 2010 Kolla på 2 minuter och 43 sekunder Star Trek flipperspel Citera
emil9898 Postad 19 November, 2010 Rapport Postad 19 November, 2010 Märkte att i ett avsnitt från tv serien zack och codys ljuva hotelliv frågade London en kille vad han hete han sa Jag heter kirk som captan kirk från star trek:) Citera
RoLaren Postad 19 November, 2010 Rapport Postad 19 November, 2010 Det har varit en massa uppståndelse kring unstoppable för att Chris är med men ingen har nämnt något om Red där Karl urban (bones) spelar en av huvudrollerna. Bra film förresten Citera
Unkas Postad 20 November, 2010 Rapport Postad 20 November, 2010 Karl Urban är en mycket bra skådespelare. Får ta en kik på Red. Såg reklam för tv-serien Bones i går. Käns alltid fel. Det fins bara en bones! Citera
RoLaren Postad 20 November, 2010 Rapport Postad 20 November, 2010 Karl Urban är en mycket bra skådespelare. Får ta en kik på Red. Och snygg! Filmen är mycket underhållande. Såg reklam för tv-serien Bones i går. Käns alltid fel. Det fins bara en bones! LOL! Bra associerat till trek där. Citera
Aike Postad 20 November, 2010 Rapport Postad 20 November, 2010 Brad Dourif från Voyager var med i filmen Bad Lieutenant. Tror han spelade en spelhaj, men är inte riktigt säker kände inte igen honom i alla fall. Citera
Unkas Postad 21 November, 2010 Rapport Postad 21 November, 2010 (redigerade) Var på ett bröllopp i går, och i den lilla presentationen av mig, stod det bland annat "Star Trek expert". Undrar om de förstår vilken prikär situation de försatt mig i. :blink: Att påstå att man är ST expert är som att påstå sig vara en halvgud. Så Jag måste härmed officielt dementera det påståendet. Jag må vara gudalik, men änn dock endast en dödlig. :P They did not grasp the vastnes of the subjekt! Redigerad 21 November, 2010 av Unkas Citera
RoLaren Postad 23 November, 2010 Rapport Postad 23 November, 2010 Igår var Chris Pine med på bild i korsordet i gratistidningen Metro. Var på MediaMarkt på Heron City i söndags och köpte filmen Brännmärkt med Brad Dourif i huvudrollen. Kostade bara en tia. Citera
emil9898 Postad 26 November, 2010 Rapport Postad 26 November, 2010 william shatner var programledare på liv och död Citera
Soval Postad 27 November, 2010 Rapport Postad 27 November, 2010 Satt och zappade igår kväll/natt och såg slutet på ett Xena - Warrior princess avsnitt. Där Xena och hennes vän/(flickvän?) retade en kille för att han gillade Star Trek. Av någon anledning så utspelade sig iallafall slutet i nutid. Citera
emil9898 Postad 27 November, 2010 Rapport Postad 27 November, 2010 På nyheterna sa programledaren live long and prosper och gjorde teknet:) Citera
Nettan Postad 27 November, 2010 Rapport Postad 27 November, 2010 (redigerade) I dag slötittade jag på tv:n och zappade på olika kanalen. Plöstligt fick jag syn på en ganska gammal kvinna som rökade en cigarr och har sådan hemsk tantkläder på sig. Det var Kate Mulgrew som jag inte nästan kände igen skådespelerskan. Hon var med i ett avsnitt från TV-serie Mercy. Redigerad 27 November, 2010 av Nettan Citera
Unkas Postad 28 November, 2010 Rapport Postad 28 November, 2010 Såg en tavla i går. Brevid den stod det lite om konstnären, (Evald Gillbrand). Där nämndes att han arbetade en tid på Vulcans kontor i Tidaholm. Mer avslöjas inte. Men ni kan säkert förstå att jag hoppade till när jag läste detta. Citera
Flashtrekkie Postad 30 Januari, 2011 Rapport Postad 30 Januari, 2011 Fransmän är väldigt lika Ferengis, kolla själva: :ferengi:. Irländare är mer lika jag lovar! haha Såg en buss med registreringsnummret TNG... <_< appro på skyltar såg en skylt där det stod DS9 på badhuset något år senare var den bortskruvad Citera
Flashtrekkie Postad 2 Februari, 2011 Rapport Postad 2 Februari, 2011 Såg på Southpark idag på Mtv. Då var det en kille som hade en "red shirt" som blev uppäten av ett monster. i ett av avsnitten där citerar också en av dem sephran Chokrans (sorry stavingen) kända citat Citera
RoLaren Postad 7 September, 2011 Rapport Postad 7 September, 2011 Warehouse 13 innehåller mycket Star Trek skämt. Satt och kollade på avsnitt 3.7 och där spelar man musiken från Amok Time. Citera
orville Postad 17 November, 2011 Rapport Postad 17 November, 2011 Fick ett felmeddelande från Google chrome nyss... "Han är död jim!" LOL Citera
emil9898 Postad 18 November, 2011 Rapport Postad 18 November, 2011 Jag har för mig när jag spelade spelet Minecraft så stog det i själva menyn "He´s dead jim!" Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.