Mr Trek Postad 22 April, 2010 Rapport Postad 22 April, 2010 Kan rapportera att en av världens duktigaste fotografer, Mattias Klum, antagligen har sett på en del Star Trek. När vår klass var på ett föredrag sa han att han önskade att vi kunde använda nån beam me up funktion och ta oss till borneos regnskog. Det var synd att det inte finns någon sådan funktion än Citera
Aliline Postad 5 Maj, 2010 Rapport Postad 5 Maj, 2010 (redigerade) Det finns en travtränare vid namn Wulcan. :P länk Tim Russ var med i senaste CSI Miami (8.21). Redigerad 5 Maj, 2010 av Aliline Citera
commander ricochet Postad 9 Maj, 2010 Rapport Postad 9 Maj, 2010 Den från True Way alliansen, fruktade cardassiern: Uploaded with ImageShack.us ;) Citera
Mr Trek Postad 9 Maj, 2010 Rapport Postad 9 Maj, 2010 :lol: Lol, kan vara lite svår att förstå om man inte spelar STO :lol: Citera
thamupp Postad 10 Maj, 2010 Rapport Postad 10 Maj, 2010 Den från True Way alliansen, fruktade cardassiern: Uploaded with ImageShack.us ;) Hahaha :lol: Detta påminner mej. För ett tag sen såg jag en snubbe på bussen såg exakt likadan ut som Chris Pine. Han var helt identisk! Enda skillnaden jag kunde se var att han hade en lite "bredare" näsa. Citera
thamupp Postad 14 Maj, 2010 Rapport Postad 14 Maj, 2010 För ett tag sen när lille-borsan kollade på ICarly (nån Nickelodeon(stavning??) serie)så var Tim Russ med och spelade en rektor. Självklart var hans röst dubbad till svenska med man såg endå att det var han( fast han inte hade spetsiga öron!! ) Citera
pela Postad 26 Maj, 2010 Rapport Postad 26 Maj, 2010 Anton Yelchin, för oss mest känd som Chekov i den senaste filmen, spelar misstänkt seriemördare i Criminal Minds på nian nu. Citera
RoLaren Postad 14 September, 2010 Rapport Postad 14 September, 2010 Leonard Nimoy spelar skurken i det nya Square-Enix-spelet "Kingdom Hearts - Birth by Sleep" till Playstation Portable. Spelet är ett av årets bästa så äger man en PSP är spelet ett bra köp. Citera
emil9898 Postad 15 September, 2010 Rapport Postad 15 September, 2010 Jag var på scoutläger och då skulle vi gå upp klockan 6 på morgonen för vi skulle ha Trekking. Citera
Supreme Commander JAF Postad 15 September, 2010 Rapport Postad 15 September, 2010 Jag flög med ett flygplan som hette NOG, gissa vem jag tänkte på då? Citera
emil9898 Postad 15 September, 2010 Rapport Postad 15 September, 2010 Såg på en bil att det stod DAX Citera
emil9898 Postad 3 Oktober, 2010 Rapport Postad 3 Oktober, 2010 Lite lik u.s.s enterprise http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119223003 Citera
thamupp Postad 13 Oktober, 2010 Rapport Postad 13 Oktober, 2010 (redigerade) Haft ovanligt många 47:or dyka upp idag. :blink: Först var jag på sidan 47 i boken sedan står det 47 på en väg några minuter senare. Och nästa gång jag kollar på klockan är den 13:47. Redigerad 13 Oktober, 2010 av thamupp Citera
RoLaren Postad 18 Oktober, 2010 Rapport Postad 18 Oktober, 2010 Har precis startat igång Castlevania Lords of Shaddow till PS3 (finns även till Xbox 360) och här har Patrick Stewart berättarrösten. (och för Stargate fans: Robert Carlyle "Dr Rush" har rösten till huvudkaraktären) Citera
emil9898 Postad 23 Oktober, 2010 Rapport Postad 23 Oktober, 2010 Kollade i herman heding tidning på affären och såg att det fanns ett Kapitel eller hur man nu säger det men star trek var med lite roligt:) Citera
emil9898 Postad 30 Oktober, 2010 Rapport Postad 30 Oktober, 2010 Såg på en bil att det stog TAS Citera
Unkas Postad 30 Oktober, 2010 Rapport Postad 30 Oktober, 2010 TOS ser jag välldigt ofta på bilar. Har dock aldrig sett TNG. Citera
RoLaren Postad 30 Oktober, 2010 Rapport Postad 30 Oktober, 2010 Sitter och kollar igenom rollbesättningen till Bilbo på imdb.com och ser att det ryktas om att Leonard Nimoy ska medverka. Undrar vad han i så fall ska spela. Spekulationer? Citera
Levir Postad 30 Oktober, 2010 Rapport Postad 30 Oktober, 2010 Leonard Nimoy som Gandalf hade vart überfräckt, Gandalf i Bilbo är helt olik den som är med i LoTR. Men om Ian ska vara med (har inte någon riktig koll på detta) lär det väl bli något annat. Om det blir som de säger, att historier ur Sagor från Midgård, Ringens Värld osv ska vara med skulle jag nog tippa på att han spelar alv eller liknande. Citera
Unkas Postad 2 November, 2010 Rapport Postad 2 November, 2010 Inte direkt Trekspotting men jag skriver ändå. De senaste dagarna har jag dragit kilometervis med kabel, letat fel på en jobbig annläggning, samt försökt krypa in utrymmen som jag knappt får in handen i. I alla fall, när jag står där i dag, och svär tyst för mig själv, tänker jag på Star Trek. Jag har aldrig sett ett avsnitt där de behöver dra kilometer med kablar. Och när de ska till något svåråtkommligt ställe fins det jefferies tubes. Visst är det lite trångt, men ändå gjort för att kunna ta sig fram i. Det fins aldrig några tubes för mig. Och allt är rent i skeppen. När jag öppnar ett undertak, lossar en list, eller klättrar på ett tak, är det i bästa fall bara några centimeter damm och smutts. I värsta fall lyfter jag ett undertak och får betongklumpar i skallen. Aj! Visst har de problem i ST, men bekymren där är oftast mer intresanta än de är i mitt liv. S?? när jag slet i mitt annlete i dag, önskade jag att jag kröp omkring med Geordi eller o'brien i någon jefferies tubes, hittade problemet, och löste det genom att ta ett av de där instrumenten och rikta det mot problemet, och efter ett tag så var det fixat. Jag borde begära förflyttning till Enterprise. Citera
commander ricochet Postad 2 November, 2010 Rapport Postad 2 November, 2010 Hehe läser jag att en Unkas-predikan kan vara på väg? Citera
Mr Trek Postad 8 November, 2010 Rapport Postad 8 November, 2010 Patrick Stewart gör speakerröst i två reklamfilmer för "National" på amerikansk TV. "National" verkar vara en biluthyrningskedja. Lite kul att få höra hans röst i pauserna Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.