Star Trek Beyond får genomgående positiva reaktioner efter filmens första amerikanska pressvisning.
Här är några Twitter-kommentarer ur flödet efter visningen, som hölls i Los Angeles:
"Just saw Star Trek Beyond. I am allowed to say I really, really enjoyed it. Way better than Into Darkness & closest to spirit of TOS.
#StarTrekBeyond feels like a TOS episode in a way that gives this new Trekverse a really long future. Fun, pretty dark, lots of fan moments
No idea what the hardcore will think, but I reeeeeally enjoyed STAR TREK BEYOND. This should have been the sequel to '09.
STAR TREK BEYOND does something magical: has big, bold action but puts these characters in, basically, a TOS episode. For me it was a dream."
Fler kommentarer finns på Trekmovie.com (klicka på källa för att komma dit).