Nyhet Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 Det här är inte riktigt Star Trek, men alla som imponerades av TGV-tågets hastighetsrekord på 575 km/t kommer nog nu att bli än mer imponerade. Ett brittiskt team arbetar på en bil som planeras att gå nästan tre gånger så fort! (1610 km/t). Fordonet som går under namnet Bloodhound drivs av en jetmotor från Eurofighter. Hastighetsrekordförsöket kommer förmodligen inte att bli av förrän år 2011. En video som visar hur det kommer att se ut får en nästan att rysa. Kolla när bilen kör ifatt pistolkulan! Källa [ Till originalnyheten ]
Expendable Ensign Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 Då går det undan minsann. Undrar om en fartkamera skulle hinna ta ett kort om man kom farande i den hastigheten?
Fleetadmiral Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 Jag tror iallafall att polisen skulle få svårt att hinna ifatt en.
commander ricochet Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 Vajert! Men min fråga är! Var är bagageutrymmet för matkassarna från Willy's? Utan detta så vet jag faktist inte om jag ska köpa en! :blink:
Supreme Commander JAF Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 Glöm Willys! Den där bilen duger bara om man handlar oss Lidl! Eller var det tvärtom? Det går undan i alla fall. Skulle va perfekt att för att bränna ner på solkusten. J. Hur definierar man förresten än bil och vad skiljer denna från ett motsvarande flygplan? J.
commander ricochet Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 (redigerade) Glöm Willys! Den där bilen duger bara om man handlar oss Lidl! Eller var det tvärtom? Det går undan i alla fall. Skulle va perfekt att för att bränna ner på solkusten. J. Hur definierar man förresten än bil och vad skiljer denna från ett motsvarande flygplan? J. Hehe mja då skulle man var nere på solkusten på en timma max? Var tankar man? Går fickparkering smidigt? Miljöpoäng? Jag skulle gissa på att man nog kan kalla någonting för bil så länge det har minst tre hjul och har någon form av motor..och kan ta passagerare! Redigerad 23 Oktober, 2008 av michael ricochet
NX-01 Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 Glöm Willys! Den där bilen duger bara om man handlar oss Lidl! Eller var det tvärtom? Det går undan i alla fall. Skulle va perfekt att för att bränna ner på solkusten. J. Hur definierar man förresten än bil och vad skiljer denna från ett motsvarande flygplan? J. man klassar nog detta bil eftersom den rullar på marken. nog för att den har en jetmotor men flygplan kan det inte kallas förrän den kan flyga...
Unkas Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 Personen som sätter sig i den farkosten, kommer sannerligen att utsätta sitt liv för stor fara. Doc blir han historisk om det lyckas. Jag skulle aldrig göra det.
K´hogh son of Klintoch Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 (redigerade) komedin "Rat race" med Woopi "Guinan" Goldberg i en av rollerna snor de en raketbil och åker ifatt en kula(undrar var de fick inspirationen till den här trailern ifrån ;) ) . Redigerad 23 Oktober, 2008 av K´hogh son of Klintoch
NX-01 Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 Personen som sätter sig i den farkosten, kommer sannerligen att utsätta sitt liv för stor fara. Doc blir han historisk om det lyckas. Jag skulle aldrig göra det. Jag skulle lätt göra det :lol: tänk få utsätta sig f??r både fara och fart och sen bli känd för det!
Unkas Postad 24 Oktober, 2008 Rapport Postad 24 Oktober, 2008 Personen som sätter sig i den farkosten, kommer sannerligen att utsätta sitt liv för stor fara. Doc blir han historisk om det lyckas. Jag skulle aldrig göra det. Jag skulle lätt göra det :lol: tänk få utsätta sig för både fara och fart och sen bli känd för det! Precis de tre motiveringarna jag har till att inte göra det. Specielt den sissta fruktar jag för.
K´hogh son of Klintoch Postad 24 Oktober, 2008 Rapport Postad 24 Oktober, 2008 ja , vem vill ha en massa paparazzigubbar utanför fönstret .
Rekommenderade inlägg