B'Elanna Postad 5 Mars, 2006 Rapport Postad 5 Mars, 2006 Skulle inte DU också vilja ge upp allt som har med mossiga gamla 2002 att göra och flytta in på Voyager? Tänk dig! Vakna upp till ljudet av foton torpeder!!! (Vilken morgonväckning) Flirta med 7 of 9 (om man är kille!), KES också! Naiomi växer väll upp nån gång med Spejsa loss inne på hollodecket! Tänk va' kul att ta nån stackare ur besättningen som ligger och sover och slänga in på hollodecket när borgerna annfaller! HOHO!! Årets Aprillskämt. Hundratals efter hundratals traumatiska upplevelser med fanatiska aliens och resor i tid och rum Allt bra häftigare än här-och-nu.. eller vad säger ni? Nu har det gått ett tag sedan detta ämnet startade. 2006 är inte så mycket roligare än 2002. Det är klart det hade varit kul att vara på Voyager. Fast Voyager är ju vilse. Jaghade föredragit Enterprise. Roligare att göra fredlig utforskning och inte vara vilse. Sedan kan man alltid flörta med Riker. Att lura någon att borg attakerar. Jag tror att du hade hannat i arresten för det aprilskämtet. Diitförd av Tuvok!
crazy_voyager Postad 6 Mars, 2006 Rapport Postad 6 Mars, 2006 Jag skulle nog kunna flytta till Voyager, om jag får med mig rätt folk...
Odo II Postad 6 Mars, 2006 Rapport Postad 6 Mars, 2006 Jag skulle välja rymdstationen DS9 över vilket skepp som helst! Dels för att jag har så svårt för övriga besättningar, medan här finner jag individer som känns verkliga och intressanta, dels för att själva området är så spännande med Bajor och maskhålet - Dominion har nog bara tagit en paus, snart kommer de igen med fördubblad styrka!! Man kan oxå ta dit sina nära och kära på besök och låta dem umgås med Quark! På Voyager skulle jag tröttna snabbt på flera ombord, allrahelst Harry Kim och Tom Paris. Skulle i och för sig gärna ha en kvinnlig chef, men det väger inte upp resten.
Supreme Commander JAF Postad 8 Mars, 2006 Rapport Postad 8 Mars, 2006 Skulle nog föredra gamla kära 1701 - D! Picard! Data! Worf mfl MMM! :klingon: J.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu