Lieutenet Lind Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 P'tack: jag tyckte hans rum såg lika stort ut när man såg en bild på det i säsong 7...
Seven Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Snygga bilar, Snabba flygplan, Charterresor, DVD, MP3, Medicin, läkare, MHZ, GIGABYTE, Techno, Klubber, Barer, människor, PS2, tryggt samhälle, vackra landskap. Fiske, Snö, Is, sjö, Sommar, Sol, Traditioner, CD-R, Walt Disney, lång livslängd. Film, Bio, Popcorn, Coca-Cola, Mus, Katt, hund, krokodil, Dubbdäck, GPRS, Ädelost, SONY, hemmabio, inlines, NIKE, cornflakes, Tejp, häftmassa, Duschcreme 2in1, Baldurs Gate, Beethoven, E-type, Zoomobjektiv, Ericsson T39, Ginza.se, Smultron, Jordgubbar, Potatis, Pasta, p-piller, Star trek Voyager... Varför skulle man vilja byta ut detta??? Håller verkligen med Rickard! Självklart skulle det vara coolt att få möligheten att vara på Voyager(eller något annat skepp)under en viss tid, men jag vet att jag skulle sakna allt underbart som finns här hemma. Antagligen är jag helt enkellt inte tillräckligt insnöad på Star Trek, som vissa andra... :P
ickamicka Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 jag skulle lätt byta mitt liv här på jorden till ett liv på Voyager!!
Lieutenet Lind Postad 19 Mars, 2002 Rapport Postad 19 Mars, 2002 Man skulle nog längta hem om man var på voyager 70 000 ljusår från jorden sitt hem alla sina vänner men om det var närmare jorden skulle jag inte tveka att byta liv..
Fröken A Postad 20 Mars, 2002 Rapport Postad 20 Mars, 2002 bara att gå i skolan känns ju som om man vore 70 000 ljusår hemmifrån så man borde ju vara van... men jag skulle älska att vara där ute, å det e ju inte helt fel att kunna se stjärnorna utanför fönstret.... *drömmer mig bort*
ickamicka Postad 20 Mars, 2002 Rapport Postad 20 Mars, 2002 man kan ju ta med sig alla sin vänner.. eller iaf de närmasta vännerna! det vore bra!!
Lieutenet Lind Postad 20 Mars, 2002 Rapport Postad 20 Mars, 2002 Men om man jobbar på voyager får man nog inte ta med sina närmaste vänner om nu inte BÈlanna, Neelix eller Seven är enns vänner..
ickamicka Postad 20 Mars, 2002 Rapport Postad 20 Mars, 2002 jag skulle ha tagit med mig en vän ändå.. :klingon:
Turambar Postad 21 Mars, 2002 Rapport Postad 21 Mars, 2002 man kan smuggla på nån eller få vännen att också utbilda sig i starfleet academy....
Turambar Postad 21 Mars, 2002 Rapport Postad 21 Mars, 2002 P'tack: jag tyckte hans rum såg lika stort ut när man såg en bild på det i säsong 7... det jag syftade på var att alla "huvuspersoner" har stora rum, men dom andras får man aldrig se (vad jag vet) om alla har så stora rum, hur får dom plats???
ickamicka Postad 21 Mars, 2002 Rapport Postad 21 Mars, 2002 man kan smuggla på nån ja, man kan lägga personen i sin resväska.. hahaha nä, men det var en smart ide!
Vulcan_Tuvok Postad 25 Mars, 2002 Rapport Postad 25 Mars, 2002 Jag skulle nog vela pröva på att vara ombord USS Voyager. Men det skulle väl vara tråkigt till slut (kanske). Men om jag fick chansen skulle jag försöka men bara för ett tag.
SuperstarSyndrome Postad 27 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 27 Mars, 2002 Jag skulle nog vela pröva på att vara ombord USS Voyager. Men det skulle väl vara tråkigt till slut (kanske). Kanske, ja Hur kan de bli tråkigt med ett holodeck?
Inter Postad 28 Mars, 2002 Rapport Postad 28 Mars, 2002 Jag varit eld och lågor om jag fick den chansen.
ickamicka Postad 28 Mars, 2002 Rapport Postad 28 Mars, 2002 holodäck skull nog aldrig trötta ut mig.. det finns ju SÅ MYCKET man kan göra där!!
Inter Postad 29 Mars, 2002 Rapport Postad 29 Mars, 2002 Inte mig heller, jag skulle haft någon spännande rymdserio.
Vulcan_Tuvok Postad 22 April, 2002 Rapport Postad 22 April, 2002 Om det är något jag saknar är det helt klart holodeck. På andra plats kommer EMH.
ickamicka Postad 22 April, 2002 Rapport Postad 22 April, 2002 ja, det skulle vara perfekt att ha ett/en EMH hemma. då slipper man gå till doktorn och man behöver inte heller betala för läkarbesöken.
commander jennie Postad 16 Maj, 2002 Rapport Postad 16 Maj, 2002 hahaha.. Ja dethade verkligen varit bekvämt!!
Turambar Postad 28 Maj, 2002 Rapport Postad 28 Maj, 2002 hahaha.. Ja dethade verkligen varit bekvämt!! skulle bara vara irriterande efter ett tag...
Lieutenet Lind Postad 2 Juni, 2002 Rapport Postad 2 Juni, 2002 holodäck skull nog aldrig trötta ut mig.. det finns ju SÅ MYCKET man kan göra där!! positiva man kan göra typ alla olika platser och scener.. känner man att vara hemma skappar man ju bara sitt hem så känner man ju sig som hemma...
thestargaze Postad 3 Juni, 2002 Rapport Postad 3 Juni, 2002 Jag varit eld och lågor om jag fick den chansen. Jag skulle absolut ta chansen om jag fick chansen att åka med i Voyanger....absolut! Doch skulle jag ha den kunskapen som krävs för att medverka i besättningen. Seven of Nine´s jobb skulle vara intressant....andra valet skulle nog vara Tom Paris jobb..haha..se upp! Fast allra helst skulle jag vilja ha Janeways jobb, om man fick välja!!!! Tänk om man kunde ha en holodäck hemma, suck!!!!! // Mariah
B'Ella Postad 3 Juni, 2002 Rapport Postad 3 Juni, 2002 Jag skulle göra vad som helst, (jag älskar rymden) frys ner mig bara jag får uppleva en rymdfärd som går längre än till mars. men skulle någon fråga mig om jag skulle kunna tänka mig att byta plats, skulle jag inte tveka
Lieutenet Lind Postad 21 Juni, 2002 Rapport Postad 21 Juni, 2002 Jag skulle göra vad som helst, (jag älskar rymden) frys ner mig bara jag får uppleva en rymdfärd som går längre än till mars. men skulle någon fråga mig om jag skulle kunna tänka mig att byta plats, skulle jag inte tveka Det kan ta ett tag innan man enns kommer till Mars du skulle karnse få vänta 200 år innnan det men man skulle nog vilja se rymmden med egna ögon..
Warbird Postad 22 Juni, 2002 Rapport Postad 22 Juni, 2002 Jag skulle vilja vara på DS+. Verkar vara helkul! :cardassian: :ferengi: :jemhadar:
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu