ickamicka Postad 4 Mars, 2002 Rapport Postad 4 Mars, 2002 Men det skuylle nog vara roligt att bo på Voyager eller är det bara jag som tycker att det skulle vara underbart... nej, det är du inte ensam om att vilja.. jag skulle också tycka att det vore underbart att bo på Voyager. Holodecken skulle jag gärna vilja uppleva. Fick man en enkelbiljett till Voyager i present istället för en biljett till ett "solland" här på jorden, då skulle man verkligen må..
Turambar Postad 4 Mars, 2002 Rapport Postad 4 Mars, 2002 Men det skuylle nog vara roligt att bo på Voyager eller är det bara jag som tycker att det skulle vara underbart... nej, det är du inte ensam om att vilja.. jag skulle också tycka att det vore underbart att bo på Voyager. Holodecken skulle jag gärna vilja uppleva. Fick man en enkelbiljett till Voyager i present istället för en biljett till ett "solland" här på jorden, då skulle man verkligen må.. jag håller med dig seven (eller three) Det skulle vara rätt ballt att dra ut med Delta flyer till nån nebulosa eller okänd planet.... och alla roliga strider dom har på voyager...... Varför har dom inte manuellt sikte? mer effektivt. då kan dom tex sikta lite innan och slänga iväg värsta subrymds (eller vad det nu heter) minan och kapoff så e det andra skeppet borta...........
ickamicka Postad 4 Mars, 2002 Rapport Postad 4 Mars, 2002 Det skulle vara rätt ballt att dra ut med Delta flyer till nån nebulosa eller okänd planet.... ja, det skulle inte sitta helt fel..
Turambar Postad 6 Mars, 2002 Rapport Postad 6 Mars, 2002 Inte effektivt i allafall Tvärtom. Se på hur det gick för crewen på the Equinox. De slutade tänka som starfleet, blev bara besatta av att komma hem fort.. och så gick det ju som det gick. Även om inte Janeway heller var riktigt sain i de avsnitten så föregick hon ju med grymt mycket bättre föredöme än vad Cpt. Ransom gjorde. men det är ju extremt... kan la strida istället för att förhandla mot svaga skit skepp... och dom sla inte blanda sig i i konflikter men kolla bara på kriget mellan BORG och art "7472" (eller vad deom nu heter)
SuperstarSyndrome Postad 9 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 9 Mars, 2002 Nu tycker jag nog allt vi glidit lite väl Off Topic här
commander jennie Postad 9 Mars, 2002 Rapport Postad 9 Mars, 2002 Jepp!! tycker jag med! Tillbaka till ämnet... :vulcan:
ickamicka Postad 9 Mars, 2002 Rapport Postad 9 Mars, 2002 Jepp!! tycker jag med! Tillbaka till ämnet... :vulcan: jag håller helt med dig.. den här disk. handlar ju om att byta liv och komma till voyager i stället för att sitta hemma och ha tråkigt.. hehe..
jimmie6 Postad 10 Mars, 2002 Rapport Postad 10 Mars, 2002 Tänk att bo i någon av voyagers sovrum. Dom ser väldigt bekväma ut
Lis@ Postad 10 Mars, 2002 Rapport Postad 10 Mars, 2002 Tänk att bo i någon av voyagers sovrum. Dom ser väldigt bekväma ut Oh, det skulle jag vilja! Se stjärnorna i närbild genom fönstret, det vore toppen. Man borde designa fler lägenheter efter Voyagerhytterna.
Sannsiman Postad 10 Mars, 2002 Rapport Postad 10 Mars, 2002 det skulle ju vara ganska kul om man bygde en kopia av voyager i värklig storlek och sen bo i den som i ett vanligt hus
mumle Postad 10 Mars, 2002 Rapport Postad 10 Mars, 2002 det skulle ju vara ganska kul om man bygde en kopia av voyager i värklig storlek och sen bo i den som i ett vanligt hus En kille nånstans i Storbritanien byggde om sin lägenhet att helt efterlikna inredningen på Enterprise-D från TNG. Det kostade visserligen massor, men hade jag pengarna och orken skule jag inte tveka! ;)
ickamicka Postad 10 Mars, 2002 Rapport Postad 10 Mars, 2002 det skulle ju vara ganska kul om man bygde en kopia av voyager i värklig storlek och sen bo i den som i ett vanligt hus En kille nånstans i Storbritanien byggde om sin lägenhet att helt efterlikna inredningen på Enterprise-D från TNG. Det kostade visserligen massor, men hade jag pengarna och orken skule jag inte tveka! ;) det skulle inte sitta helt fel... det skulle nog jag också göra fast Voyager då.. då skulle nog grannarna undra lite grann vad man var för en människa.. lite galen kanske.. hehe :P
Callandor Postad 10 Mars, 2002 Rapport Postad 10 Mars, 2002 det skulle ju vara ganska kul om man bygde en kopia av voyager i värklig storlek och sen bo i den som i ett vanligt hus En kille nånstans i Storbritanien byggde om sin lägenhet att helt efterlikna inredningen på Enterprise-D från TNG. Det kostade visserligen massor, men hade jag pengarna och orken skule jag inte tveka! ;) det skulle inte sitta helt fel... det skulle nog jag också göra fast Voyager då.. då skulle nog grannarna undra lite grann vad man var för en människa.. lite galen kanske.. hehe :P Men som sagt de skulle nog kosta en massa pengar...men de hade varit riktigt roligt att göra de....ha dörar som öppnas när man kommer å går...å en riktig replicator
Turambar Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 Tänk att bo i någon av voyagers sovrum. Dom ser väldigt bekväma ut Ja men dom är rätt stora för officeranrna men inte för dom andra eller hur får dom plats??????? :klingon:
Turambar Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 det skulle ju vara ganska kul om man bygde en kopia av voyager i värklig storlek och sen bo i den som i ett vanligt hus En kille nånstans i Storbritanien byggde om sin lägenhet att helt efterlikna inredningen på Enterprise-D från TNG. Det kostade visserligen massor, men hade jag pengarna och orken skule jag inte tveka! ;) det skulle inte sitta helt fel... det skulle nog jag också göra fast Voyager då.. då skulle nog grannarna undra lite grann vad man var för en människa.. lite galen kanske.. hehe :P ja det skulle vara rätt ballt... man skulle ha en Combadge och snacka med sina kompisar eller ha dina dörrar.... Nån ringer på dörren och man hör en röst " ON SCREEN"... heheeheheeheh
ickamicka Postad 12 Mars, 2002 Rapport Postad 12 Mars, 2002 det skulle ju vara ganska kul om man bygde en kopia av voyager i värklig storlek och sen bo i den som i ett vanligt hus En kille nånstans i Storbritanien byggde om sin lägenhet att helt efterlikna inredningen på Enterprise-D från TNG. Det kostade visserligen massor, men hade jag pengarna och orken skule jag inte tveka! ;) det skulle inte sitta helt fel... det skulle nog jag också göra fast Voyager då.. då skulle nog grannarna undra lite grann vad man var för en människa.. lite galen kanske.. hehe :P ja det skulle vara rätt ballt... man skulle ha en Combadge och snacka med sina kompisar eller ha dina dörrar.... Nån ringer på dörren och man hör en röst " ON SCREEN"... heheeheheeheh det skulle inte sitta helt fel... så skulle jag gärna ha det.. hehe!!
Turambar Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 det skulle ju vara ganska kul om man bygde en kopia av voyager i värklig storlek och sen bo i den som i ett vanligt hus En kille nånstans i Storbritanien byggde om sin lägenhet att helt efterlikna inredningen på Enterprise-D från TNG. Det kostade visserligen massor, men hade jag pengarna och orken skule jag inte tveka! ;) det skulle inte sitta helt fel... det skulle nog jag också göra fast Voyager då.. då skulle nog grannarna undra lite grann vad man var för en människa.. lite galen kanske.. hehe :P ja det skulle vara rätt ballt... man skulle ha en Combadge och snacka med sina kompisar eller ha dina dörrar.... Nån ringer på dörren och man hör en röst " ON SCREEN"... heheeheheeheh det skulle inte sitta helt fel... så skulle jag gärna ha det.. hehe!! och när nån kommer. "computer open door"
ickamicka Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 när man ska sova eller vakna.. computer turn on light. computer turn of light.
Turambar Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 när man ska sova eller vakna.. computer turn on light. computer turn of light. skulle vara kul
Quiet Postad 14 Mars, 2002 Rapport Postad 14 Mars, 2002 Seven of nine & P'tack, detta är ingen chatt. Vill ni utbyta meningar på det här viset så kan ni använda er av PM-funktionen. Diskussionerna här skall vara intressanta för alla, och inte endast för två personer.
Turambar Postad 14 Mars, 2002 Rapport Postad 14 Mars, 2002 Seven of nine & P'tack, detta är ingen chatt. Vill ni utbyta meningar på det här viset så kan ni använda er av PM-funktionen. Diskussionerna här skall vara intressanta för alla, och inte endast för två personer. message resived and understood
SuperstarSyndrome Postad 14 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 14 Mars, 2002 Hahaha! JÖSSES vad coolt det vore att bygga en lägenhet som VOY eller ENT ) Det har jag banne mig inte ens tänkt tanken på. Om jag vinner på lotto nu i helgen så är ni alla välkommna på inflyttnignsfest sen när det är klart...
Lieutenet Lind Postad 17 Mars, 2002 Rapport Postad 17 Mars, 2002 Tänk att bo i någon av voyagers sovrum. Dom ser väldigt bekväma ut Ja men dom är rätt stora för officeranrna men inte för dom andra eller hur får dom plats??????? :klingon: Jag har funderat på att Harry han är ju ensign men han har ju lika stort rum som Tom och BÈlanna har
Turambar Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Tänk att bo i någon av voyagers sovrum. Dom ser väldigt bekväma ut Ja men dom är rätt stora för officeranrna men inte för dom andra eller hur får dom plats??????? :klingon: Jag har funderat på att Harry han är ju ensign men han har ju lika stort rum som Tom och BÈlanna har det är rätt ologisk med tanke på rummens storlek....
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu