SevenofNine Posted May 17, 2004 Report Share Posted May 17, 2004 Kolla vad jag har hittat...va va snacka om att ni bara måste testa detta demot och kanske till och med köpa hela spelet?.. Ah, bästa st spel jag testat. Här är l??nken "Obs engelsk sida" StarTrek DS9 The Fallen För att ladda hem demot Downloads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacroNet2004 Posted July 28, 2004 Report Share Posted July 28, 2004 Ah, hittade fakitkst det spelet i en "tradition" butik i Helsingborg. Köpte det inte p.g.a. penningbrist men fick sedan reda på att en kompis hade det. Jag lånade det och jovisst... bättre än de flesta andra halvkassa Trek spel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted September 17, 2004 Report Share Posted September 17, 2004 Är det någon som spelat detta spel? Det skulle vara kul att få en recension på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Jag har just, för andra gången, spelat klart detta eminenta spel och kommit fram, med min knäppa fantasi, till följande: När man råkar ha ihjäl Sisko så låter hans dödsskri inte som ett dödskri alls i mina öron. Han skriker ju "horraaayy"-alltså "hurra". :-)Vad firas egentligen?? Lyssna själva! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Det verkar onekligen vara ett ST-spel värt att kolla upp. Tack för tippset SevenofNine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Va? Har du inte spelat detta? Det är riktigt bra! Visst nuförtiden så är int grafiken den roligaste men det är ju alltid trevligt att höra/spela karaktärerna. Man spelar Woff(Worf), Major Kira och Sisko. Bara att tjacka hem det spelet! Kan var alite knivigt att få tag på i Sverige. Och kolla då Siskos vrål och meddela vad du tycker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Va? Har du inte spelat detta? Det är riktigt bra! Visst nuförtiden så är int grafiken den roligaste men det är ju alltid trevligt att höra/spela karaktärerna. Man spelar Woff(Worf), Major Kira och Sisko. Bara att tjacka hem det spelet! Kan var alite knivigt att få tag på i Sverige. Och kolla då Siskos vrål och meddela vad du tycker! Är det verkligen Avery Brooks som gör Siskos röst? Lyssnade på det på youtube tidigare ikväll. Hans röst lät inte alls som Brooks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 Va? Har du inte spelat detta? Det är riktigt bra! Visst nuförtiden så är int grafiken den roligaste men det är ju alltid trevligt att höra/spela karaktärerna. Man spelar Woff(Worf), Major Kira och Sisko. Bara att tjacka hem det spelet! Kan var alite knivigt att få tag på i Sverige. Och kolla då Siskos vrål och meddela vad du tycker! Är det verkligen Avery Brooks som gör Siskos röst? Lyssnade på det på youtube tidigare ikväll. Hans röst lät inte alls som Brooks. Nje det har du rätt i..hm låter lite olikt kanske! För Worf är t.ex klockren! Han är så stram och härligt torr! Absolut Michael Dorn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 Enligt IMDb är det en person vid namn Kevin Michael Richardson som gör Siskos röst. Vad jag kan se medverkar följande DS9-skådespelare: Michael Dorn, Nana Visitor, Rene Auberjonois, Terry Farrell, Alexander Siddig, Andrew Robinson och Armin Shimerman. http://www.imdb.com/title/tt0203945/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 Kolla vad jag har hittat...va va snacka om att ni bara måste testa detta demot och kanske till och med köpa hela spelet?.. Ah, bästa st spel jag testat. Här är länken "Obs engelsk sida" StarTrek DS9 The Fallen För att ladda hem demot Downloads Ojsan... Intressant. Jag har det där spelet i min bokhylla, men aldrig orkat testa det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 Spela det! Pronto! Bli inte besviken på grafiken, spelet är ju trots allt gammalt! Och glöm inte att mata fiskarna till höger om luftslussen! Fråga mej senare om vad jag menar! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 17, 2008 Report Share Posted September 17, 2008 Spela det! Pronto! Bli inte besviken på grafiken, spelet är ju trots allt gammalt! Och glöm inte att mata fiskarna till höger om luftslussen! Fråga mej senare om vad jag menar! ;) Hehe... kryptiskt... Ja, jag får fråga sen då... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 17, 2008 Report Share Posted September 17, 2008 Spela det! Pronto! Bli inte besviken på grafiken, spelet är ju trots allt gammalt! Och glöm inte att mata fiskarna till höger om luftslussen! Fråga mej senare om vad jag menar! ;) Hehe... kryptiskt... Ja, jag får fråga sen då... Japp håll ögonen öppna när du åkt hissen ner och ska studsa in i luftslussen. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts