antaeus Postad 25 April, 2007 Rapport Postad 25 April, 2007 hmm har jag faktiskt aldrig tänkt på, men det varierar dock inte allt för mycket om jag kikar på bilderna <{POST_SNAPBACK}> Kan jag hålla med om, inte mycket skillnad där inte. Undantaget bilderna från: "Unimatrix zeropart 2", "Bride of Chaotica!" och "Endgame" som alla är lite speciella. Och sen har vi ju episod 7 "Eye Of The Needle" Där jag finner henne.... hmmm... ganska attraktiv... :rodna: (Får man tycka så utan att bli betraktad som en mullig mansgris här på forumet?) ;) Och inte får man glömma avsnitten Year of Hell (eller hette det så?). DÄR kan man snacka om bad-hair-day.... :lol: :lol: :lol: Citera
Commander Michels Postad 7 September, 2007 Rapport Postad 7 September, 2007 Arachnia frisyren går inta av för hackor haha, där har vi något riktigt bisarrt det är något som ser ut att höra hemma inne i en dammig vrå på dramaten Citera
Fairy_Of_Darkness Postad 18 November, 2007 Rapport Postad 18 November, 2007 Jag tycker Janeways snyggaste frisyr är då hon har långt hår uppsatt på nå vis i snodd.. Då ser hon ut som en kapten, och det är ju det hon är till för.... Citera
The Tiny Little Lifeform Postad 21 Juli, 2009 Rapport Postad 21 Juli, 2009 (redigerade) jag har funderat på att skaffa något liknande som hon hade i random thoughts Redigerad 21 Juli, 2009 av The Tiny Little Lifeform Citera
michaeala Postad 18 September, 2011 Rapport Postad 18 September, 2011 Snyggast frilla (förutom vanliga pagen) tycker jag hon har i "time and again" (när hon och tom är på nån planet som kommer förstöras om de inte lägger sig i ) Citera
michaeala Postad 11 Januari, 2012 Rapport Postad 11 Januari, 2012 På tal om hennes frisyrer. Jag kollade på min DVD box säsong 2, och i avsnittet där Tom och Neelix är på mission o blir typ föräldrar till en ödlebebis där är hon korthårig sen i resterande avsnitt är hon långhårig igen som hon var i avsnittena föra också. Kastat om avsnitt? Citera
Supreme Commander JAF Postad 11 Januari, 2012 Rapport Postad 11 Januari, 2012 Möjligt, alla avsnitt sändes inte i den ordning de spelades in. J. Citera
T'Les-M'Lara Postad 23 Maj, 2013 Rapport Postad 23 Maj, 2013 Tror Kate Mulgrew har sagt en gång att det var Serieskaparna som inte kunde bestämma sig för vilken frisyr hon skulle ha, de hade lixom inte tänkt sig en kvinna som kapten och visste inte hur en myndig och mycket bestämd kvinna skulle ha sitt hår. Till slut blev Kate så sur att hon sa till och bad om att få bestämma över sitt hår själv! Kul anekdot! Tycker Janeway var snygg i alla frisyrer dock. Men Eye Of A Needle var ju verkligen snyggast! Där såg hon så ung ut! Citera
RoLaren Postad 23 Maj, 2013 Rapport Postad 23 Maj, 2013 Har hört nyligen att en av producenterna var helt besatt av hår vilket medförde att Mulgrew och Baccula fick lida. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.