K´hogh son of Klintoch Postad 17 Februari, 2007 Rapport Postad 17 Februari, 2007 (redigerade) Jag älskade verkligen den här serien (har spelat in ett flertal av dom på video). synd bara att dom la ner den. Vet någon varför? :vulcan: det var troligen som det alltid ??r...inte tillräckligt många amerikaner tittade så de la ner den(strunt samma om vi i svedala gillade den):klingon: Redigerad 17 Februari, 2007 av K´hogh son of Klintoch
Awry Postad 28 September, 2008 Rapport Postad 28 September, 2008 Mitt liv som död (eller Dead like me) är verkligen en udda serie. Efter att jag hade sett första avsnittet var jag överraskad: De gjorde TV på ett helt nytt sätt, men det var inte helt lätt att avgöra om den var bra eller inte. Men efter att ha sett ett par avsnitt till så är jag säker: Jag älskar serien. Jag såg serien för första gången för ett år sen ungefär. Det är fastställt: den är grym. Något jag dock inte gillar är slutet på andra säsongen.
T'Pol Postad 1 Mars, 2009 Rapport Postad 1 Mars, 2009 Nån som sett filmen? jag kan tycka att den inte håller redigt samma mått som serien, men ändå bra.
StarTrekin Postad 3 Mars, 2009 Författare Rapport Postad 3 Mars, 2009 Finns det en film också? Intressant, den borde jag ta och undersöka =)
T'Pol Postad 3 Mars, 2009 Rapport Postad 3 Mars, 2009 Japp, Dead Like Me: Life After Death heter den.
Unkas Postad 4 Mars, 2009 Rapport Postad 4 Mars, 2009 Japp, Dead Like Me: Life After Death heter den. Håller den samma stil som serien, eller är mycket ändrat?
T'Pol Postad 5 Mars, 2009 Rapport Postad 5 Mars, 2009 (redigerade) Lite har händrats. Dock till det värre. Daisy Adair spelas nu mera av Sarah Wynter. Rube finns inte med i filmen utan nu e den nya "chefen" en man vid namn Cameron Kane. Men annars så e den väll helt okej. Ellern Muth ser vi ju fortfarande som George iaf. Redigerad 5 Mars, 2009 av T'Pol
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu