Unkas Posted February 15, 2009 Report Share Posted February 15, 2009 Det är sant. Jag mins första gångerna jag hörde förkortningarna "LOL", och "ROFL". Kan säga att jag inte fattade något. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Tala inte om eländet. Det är rena grekiskan för en gamling som jag. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 16, 2009 Author Report Share Posted February 16, 2009 Jag förstår vad ni menar, även om jag väl lyckats hålla mig hyfsat uppdaterad tror jag^^ Och jo det var ett bra tag sen, jag har vart inaktiv i flera år men nu har jag börjat titta in igen och posta:) Det känns tyvärr som om aktiviteten har sjunkit en hel del:( Antar att det har att göra med att det inte sänds någon star trek på tv längre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Den höjs nog med tiden och filmen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 17, 2009 Author Report Share Posted February 17, 2009 Jo förhoppningsvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Jag tycker det har varit väldigt mycket activitet på forumet, den senaste tiden. Många nya medlemmar har vi också. Så det är på intet sätt långsamt här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 18, 2009 Author Report Share Posted February 18, 2009 Ja här är långt ifrån dött, men jag får ändå för mig att det var fler besökare för 4-5 år sedan. Jag kan dock minnas fel, det är ändå ett tag sedan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Ja här är långt ifrån dött, men jag får ändå för mig att det var fler besökare för 4-5 år sedan. Jag kan dock minnas fel, det är ändå ett tag sedan... Du kan ha rätt i det. Jag kan inte minnas så långt tillbaka. Har blivit några hundra inlägg sedan dess. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Ja här är långt ifrån dött, men jag får ändå för mig att det var fler besökare för 4-5 år sedan. Jag kan dock minnas fel, det är ändå ett tag sedan... Det stämmer nog, fast det har nog ökat ganska markant de sista två månaderna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Ja här är långt ifrån dött, men jag får ändå för mig att det var fler besökare för 4-5 år sedan. Jag kan dock minnas fel, det är ändå ett tag sedan... Det stämmer nog, fast det har nog ökat ganska markant de sista två månaderna. Japp. Många nya medlemmar i början på detta året. Det är roligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 håller med till 110%! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 19, 2009 Author Report Share Posted February 19, 2009 Japp. Många nya medlemmar i början på detta året. Det är roligt. Absolut! Nu hoppas vi det håller i sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Ok, då återgår vi till ämnet. Ni har diskuterat utanför ämnet så att det räcker nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts