Unkas Postad 15 Februari, 2009 Rapport Postad 15 Februari, 2009 Det är sant. Jag mins första gångerna jag hörde förkortningarna "LOL", och "ROFL". Kan säga att jag inte fattade något. Citera
Supreme Commander JAF Postad 16 Februari, 2009 Rapport Postad 16 Februari, 2009 Tala inte om eländet. Det är rena grekiskan för en gamling som jag. J. Citera
crazy_voyager Postad 16 Februari, 2009 Författare Rapport Postad 16 Februari, 2009 Jag förstår vad ni menar, även om jag väl lyckats hålla mig hyfsat uppdaterad tror jag^^ Och jo det var ett bra tag sen, jag har vart inaktiv i flera år men nu har jag börjat titta in igen och posta:) Det känns tyvärr som om aktiviteten har sjunkit en hel del:( Antar att det har att göra med att det inte sänds någon star trek på tv längre... Citera
Mr Trek Postad 16 Februari, 2009 Rapport Postad 16 Februari, 2009 Den höjs nog med tiden och filmen... Citera
crazy_voyager Postad 17 Februari, 2009 Författare Rapport Postad 17 Februari, 2009 Jo förhoppningsvis Citera
Unkas Postad 17 Februari, 2009 Rapport Postad 17 Februari, 2009 Jag tycker det har varit väldigt mycket activitet på forumet, den senaste tiden. Många nya medlemmar har vi också. Så det är på intet sätt långsamt här. Citera
crazy_voyager Postad 18 Februari, 2009 Författare Rapport Postad 18 Februari, 2009 Ja här är långt ifrån dött, men jag får ändå för mig att det var fler besökare för 4-5 år sedan. Jag kan dock minnas fel, det är ändå ett tag sedan... Citera
Unkas Postad 18 Februari, 2009 Rapport Postad 18 Februari, 2009 Ja här är långt ifrån dött, men jag får ändå för mig att det var fler besökare för 4-5 år sedan. Jag kan dock minnas fel, det är ändå ett tag sedan... Du kan ha rätt i det. Jag kan inte minnas så långt tillbaka. Har blivit några hundra inlägg sedan dess. Citera
Aike Postad 18 Februari, 2009 Rapport Postad 18 Februari, 2009 Ja här är långt ifrån dött, men jag får ändå för mig att det var fler besökare för 4-5 år sedan. Jag kan dock minnas fel, det är ändå ett tag sedan... Det stämmer nog, fast det har nog ökat ganska markant de sista två månaderna. Citera
Unkas Postad 18 Februari, 2009 Rapport Postad 18 Februari, 2009 Ja här är långt ifrån dött, men jag får ändå för mig att det var fler besökare för 4-5 år sedan. Jag kan dock minnas fel, det är ändå ett tag sedan... Det stämmer nog, fast det har nog ökat ganska markant de sista två månaderna. Japp. Många nya medlemmar i början på detta året. Det är roligt. Citera
Supreme Commander JAF Postad 19 Februari, 2009 Rapport Postad 19 Februari, 2009 håller med till 110%! J. Citera
crazy_voyager Postad 19 Februari, 2009 Författare Rapport Postad 19 Februari, 2009 Japp. Många nya medlemmar i början på detta året. Det är roligt. Absolut! Nu hoppas vi det håller i sig Citera
Jocke Postad 19 Februari, 2009 Rapport Postad 19 Februari, 2009 Ok, då återgår vi till ämnet. Ni har diskuterat utanför ämnet så att det räcker nu. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.