Jump to content

TOS säsong 3

T'Pol

Recommended Posts

Nu är den äntligen här! :D

ramlade in i brevlåden den 15 dec.

slog in den i jul papper å väntar me spänning på julafton :tomte:, för det e då ja tillåter mig själv att öppna den.

å det bästa av all är att även "The Cage" finns me på denna box.

samlingen av TOS är färdig!!

• 4 months later...

Idag fick jag min tredje (och sista) TOS box från Ginza! :)

Röd och grann var den, tyvärr var det någon mindre insatt ginzaanställd som använt pappersremsan runt själva plastboxen som flugsmälla eller till något annat pappersremsor runt plastboxar inte är avsedda till. M.a.o. den var knycklig i ena hörnet... <_<

Men hur som helst nu har jag dem alla! :)

Härligt. Är det bara enterprise som är kvar att samla ihop nu då?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej förutom ENT så ska jag ha fyra säsonger DS9 och sex säsonger VOY (jag har iofs fyra av de sex inspelade, men det räknas inte).

Och sen TAS också som Pjotr'k så riktigt nämnde. En säsong TAS är vad som finns, tror jag.

ett litet tip. beställ inte från ginza. för nästan varje gång ja har beställt nått där ha det vatt nått som e trasigt. repiga cd/dvd skivor, spruckna fordral å även skivor. beställ från filmmix.com, discshop.se eller cdon.com istället. de "sparkar" inte iväg varorna. det e min erfarenhet iallafall.

ett litet tip. beställ inte från ginza. för nästan varje gång ja har beställt nått där ha det vatt nått som e trasigt. repiga cd/dvd skivor, spruckna fordral å även skivor. beställ från filmmix.com, discshop.se eller cdon.com istället. de "sparkar" inte iväg varorna. det e min erfarenhet iallafall.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag ska försöka tänka på det till nästa gång. Fast plastlådan var ju helt inplastad och intakt så jag hoppas att skivorna är hela. :)

Jag ska försöka tänka på det till nästa gång. Fast plastlådan var ju helt inplastad och intakt så jag hoppas att skivorna är hela.  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Så länge inte discarna ligger lösa är det nog inga problem. Vi beställde Wrath of Khan special edition och där låg extramaterialsskivan lös och var hur repig som helst. Men jag ringde och gnällde, så jag fick en ny :)

Så inpackade som skivorna ligger i TOS boxarna (man får inte in ett frimärke extra) så är det nog ingen risk att skivorna ligger löst.

<{POST_SNAPBACK}>

Sant. Sen sitter de lite väl fast i plasthållaren tycker jag. Det känns som om jag ska bryta av dem när jag tar loss dem :(

Sant. Sen sitter de lite väl fast i plasthållaren tycker jag. Det känns som om jag ska bryta av dem när jag tar loss dem :(

<{POST_SNAPBACK}>

just därför spricker skivorna. fast det har bara hänt mig en gång. men i vilket fall som helst så tar ja fram nagelfilen å filar på plashållarna så att skivorna går att ta loss utan att använda "våld".

Edited by T'Pol