T'Pol Posted December 18, 2004 Report Share Posted December 18, 2004 Nu är den äntligen här! ramlade in i brevlåden den 15 dec. slog in den i jul papper å väntar me spänning på julafton :tomte:, för det e då ja tillåter mig själv att öppna den. å det bästa av all är att även "The Cage" finns me på denna box. samlingen av TOS är färdig!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 Idag fick jag min tredje (och sista) TOS box från Ginza! Röd och grann var den, tyvärr var det någon mindre insatt ginzaanställd som använt pappersremsan runt själva plastboxen som flugsmälla eller till något annat pappersremsor runt plastboxar inte är avsedda till. M.a.o. den var knycklig i ena hörnet... <_< Men hur som helst nu har jag dem alla! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Härligt. Är det bara enterprise som är kvar att samla ihop nu då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Och TAS om de någon gång kommer ge ut den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Härligt. Är det bara enterprise som är kvar att samla ihop nu då? <{POST_SNAPBACK}> Nej förutom ENT så ska jag ha fyra säsonger DS9 och sex säsonger VOY (jag har iofs fyra av de sex inspelade, men det räknas inte). Och sen TAS också som Pjotr'k så riktigt nämnde. En säsong TAS är vad som finns, tror jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted April 29, 2005 Author Report Share Posted April 29, 2005 ett litet tip. beställ inte från ginza. för nästan varje gång ja har beställt nått där ha det vatt nått som e trasigt. repiga cd/dvd skivor, spruckna fordral å även skivor. beställ från filmmix.com, discshop.se eller cdon.com istället. de "sparkar" inte iväg varorna. det e min erfarenhet iallafall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 ett litet tip. beställ inte från ginza. för nästan varje gång ja har beställt nått där ha det vatt nått som e trasigt. repiga cd/dvd skivor, spruckna fordral å även skivor. beställ från filmmix.com, discshop.se eller cdon.com istället. de "sparkar" inte iväg varorna. det e min erfarenhet iallafall. <{POST_SNAPBACK}> Jag ska försöka tänka på det till nästa gång. Fast plastlådan var ju helt inplastad och intakt så jag hoppas att skivorna är hela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Jag ska försöka tänka på det till nästa gång. Fast plastlådan var ju helt inplastad och intakt så jag hoppas att skivorna är hela. <{POST_SNAPBACK}> Så länge inte discarna ligger lösa är det nog inga problem. Vi beställde Wrath of Khan special edition och där låg extramaterialsskivan lös och var hur repig som helst. Men jag ringde och gnällde, så jag fick en ny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Så inpackade som skivorna ligger i TOS boxarna (man får inte in ett frimärke extra) så är det nog ingen risk att skivorna ligger löst. Men om.... Gissa om jag ska ringa och gnälla... <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Så inpackade som skivorna ligger i TOS boxarna (man får inte in ett frimärke extra) så är det nog ingen risk att skivorna ligger löst. <{POST_SNAPBACK}> Sant. Sen sitter de lite väl fast i plasthållaren tycker jag. Det känns som om jag ska bryta av dem när jag tar loss dem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted April 30, 2005 Author Report Share Posted April 30, 2005 (edited) Sant. Sen sitter de lite väl fast i plasthållaren tycker jag. Det känns som om jag ska bryta av dem när jag tar loss dem <{POST_SNAPBACK}> just därför spricker skivorna. fast det har bara hänt mig en gång. men i vilket fall som helst så tar ja fram nagelfilen å filar på plashållarna så att skivorna går att ta loss utan att använda "våld". Edited April 30, 2005 by T'Pol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts