Jump to content

Enterprise

Pjotr'k

Recommended Posts

Enteprise kommer den nya serien att heta. Den kommer inte att ha Star Trek i titeln, vilket kanske inte behövs med en titel som Enterprise. Scott Bakula kommer att vara kapten, och inspelningarna kör i gång under maj.

Framåt hösten börjar den att synas på amerikansk TV. På SVT eller Kanal 5 kommer den om sisådär en trettio år... ;)

Scott Bakula har varit med i serien "Mr. & Mrs. Smith" som har visats på svensk TV.

Det skall bli intressant att se hur serien kommer att bli. Enligt TrekToday så kommer pilot-avsnittet att börja filmas idag. Vi får nog mer info när serien officielt annonseras.

Citat: från Jocke den 6:47 am den maj 14, 2001

Scott Bakula har varit med i serien "Mr. & Mrs. Smith" som har visats på svensk TV.

Inget jag såg då i alla fall.

Va han bra då ? Kommer det att bli bra med honom i rollen ?

//Lollo

Citat: från Quiet den 8:52 pm den maj 14, 2001

Inget jag såg då i alla fall.

Va han bra då ? Kommer det att bli bra med honom i rollen ?

"Mr. & Mrs. Smith" är en spion-serie, som ligger åt action/komedi hållet, så det är svårt att säga om Bakula kommer att passa bra som en stjärnskepps kapten.

Men Paramount brukar ju vara bra på att välja kaptener. Dom fick ju byta ut Genevieve Bujold mot Kate Mulgrew och det blev ju rätt så bra :) så vi får väll se hur det blir med Bakula.

• 1 month later...

Jag tar tillbaka allt jag skrev i det förra inlägget. Har ingen aning om vad jag snackade om... Har nog sovit för lite på sista tiden...

MEN, Scott Bakula var med i Luminarias (som jag inte sett) tillsammans med Robert Beltran. Alltid något...

Nu ska jag sova...

Det var 2032 jag tänkte på... Men det var som bortblåst när jag skrev inlägget... Och nej, det var inte han -inte enligt IMDB iaf- men jag har fortfarande för mig att det var så... Antagligen blandar jag ihop det med nåt annat, men envisa jag har aldrig fel ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...