Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Menvar det den "riktiga" doktorn eller bara en säkerhetskopia eller liknande?

Och utan för mycket spoiler så kan man väl säga att doktorn var med i Endgame. Hur fick dom ihop det om det inte var en "kopia"? Eller var han inte med???

*förvirrad*

• Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Det där med backup-kopian var väl bara ett skäl för att slippa ändra avsevärt i resten av serien som kommer.

*

*

*

*

Jag kan ju säga utan att försäga mig nåt våldsamt att han FINNS kvar i nästa avsnitt.

Postad

Enligt Q så skulle det vara ett par hundra år tills människan ska komma till Delta kvadranten. Vid  Deep Space 9 så använde de ju mask hålet till att kolla till saker i Beta kvadranten och koloniserade den också om jag inte minns fel, så Federationen borde inte nöja sig med lilla stället i alfa så jag tycker också det är mysko att de dära typerna Doktorn hamnade hos var så pass "primitiva" 700 hundra år senare, de kan inte hittat på så mycket då.

Postad

Jag gillade *the warship voyager* bättre än *the starship voyager* Men jocke det finns ingen bild på the warship voyager i bildarkivet och det är synd det skule göra arkivet litte bättre än det är just nu.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...