Bradis_Mamma Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 Läste att det var premiär för Boston Legal idag (måndag).... är det värt att offra en timme av sitt liv för att se det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Tweedle Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 Kanske.. det är ändock Shatner en ganska hygglig skådespelare... fast kollektivet jag bor med vill hellre se på 100 höjdare <_< . får chansa på att det går i repris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinzon Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 Rene är ju oxå med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Tweedle Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 spelar in det nu... jo just det e han Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 endast för att se Shatner annars tror jag inte jag har lust med en sådan serie som gjorts i så många versioner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Tweedle Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 Nu har jag sett den Tyckte den var ganska schysst, Shatner spelar en ganska liknande Kirk karaktär, man med handen på rodret, chef över advokatbyrån självklart är han lite svag för kvinnor också (känns igen, och börjar bli lite tjatigt). Odo( vet inte vad han hette i denna men men) känner man ganske lätt igen från star trek genom att han har lite samma rörelsemönster som karaktären Odo har och är lite samma i sin person. Tycker det kan vara ganska intressant att se Star trek skådisar(eller annan serie man älskar) göra andra roller. Sen gillar jag sådana här advokat serier lite, hur mycket mygel som pågår inom branschen, hur folk kan köpas för rätt pris, hur moraliska frågor behandlas, vissa är principfasta medans andra smutsar ner sig för cash :ferengi: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirf Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 fast kollektivet jag bor med vill hellre se på 100 höjdare <_< <{POST_SNAPBACK}> :borg2: :borg2: :borg2: :borg2: :blink: Sorry, kunde inte låta bli ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 (edited) fast kollektivet jag bor med vill hellre se på 100 höjdare <_< <{POST_SNAPBACK}> :borg2: :borg2: :borg2: :borg2: :blink: Sorry, kunde inte låta bli ;) <{POST_SNAPBACK}> Tja, det skulle vara ett par borger som har humor Men till frågan, vilken kanal går den på? Edited March 22, 2005 by Sandra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Vet inte om allt stämmer men enligt sidan jag hittade så har William Shatner spelat roller i dessa. Rätta vilka som är fel Miss secret agent, orginaltitel: 'Miss congeniality' , 2000 USA Laddat vapen 1, orginaltitel: 'National lampoon's loaded weapon 1' , 1993 USA Star trek v - the final frontier , 1989 USA Star trek 4 - The voyage home, orginaltitel: 'Star trek iv - the voyage home' , 1986 USA Nu flyger vi ännu högre, orginaltitel: 'Airplane II: The sequel' , 1982 USA Star trek ii - khans vrede, orginaltitel: 'Star trek II the wrath of khan' , 1982 USA Blodiga händer, orginaltitel: 'Visiting hours' , 1982 Kanada Star trek , 1979 USA S.o.s. miami airport, orginaltitel: 'The crash of flight 401' , 1978 USA Mördarspindeln, orginaltitel: 'Kingdom of the spiders' , 1977 USA I satans klor, orginaltitel: 'The devil's rain' , 1975 USA Häftiga kurvor - stå på, orginaltitel: 'Big bad mama' , 1974 USA Skändaren, orginaltitel: 'The outrage' , 1964 USA Hetsaren, orginaltitel: 'The intruder' , 1961 USA Farlig ungdom, orginaltitel: 'The explosive generation' , 1961 USA Star trek - the original series, orginaltitel: 'Star trek - the city on the edge of forever' , 1978 USA Showtime , 2002 USA Bröderna karamazov, orginaltitel: 'The brothers karamazov' , 1958 USA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Men till frågan, vilken kanal går den på? <{POST_SNAPBACK}>tv3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Vet inte om allt stämmer men enligt sidan jag hittade så har William Shatner spelat roller i dessa. Rätta vilka som är fel Säkert inga fel. Men en mer komplett förteckning över Bill Shatners filmer hittar du på IMDb's databas här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted April 24, 2005 Report Share Posted April 24, 2005 (edited) Räknas inte engångstillfällen i en film eller serie? William Shatner är ju med i serien Macahan. Jag verkar inte se nåt om det i listan gör du det? Någon vecka sen såg jag det i ett avsnitt, serier är på tv3 söndagar Edited April 24, 2005 by Supertreck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 25, 2005 Report Share Posted April 25, 2005 Jodå på plats nr 60 står det: "How the West Was Won" (1978) (mini) TV Series .... Capt. Harrison Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted April 25, 2005 Report Share Posted April 25, 2005 Jodå på plats nr 60 står det: "How the West Was Won" (1978) (mini) TV Series .... Capt. Harrison <{POST_SNAPBACK}> Det förklarar ju varför man inte hittar. Har Sverige alltid haft fel titel på serien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted April 25, 2005 Report Share Posted April 25, 2005 Jodå på plats nr 60 står det: "How the West Was Won" (1978) (mini) TV Series .... Capt. Harrison <{POST_SNAPBACK}> Det förklarar ju varför man inte hittar. Har Sverige alltid haft fel titel på serien? <{POST_SNAPBACK}> jo, det brukar hända rätt ofta att svenska tv-kanaler ändrar namnet på filmer och serier. rätt så dumt tycker jag. Någon vecka sen såg jag det i ett avsnitt, serier är på tv3 söndagarpå måndagar är det nya avsnitt, sen på söndagkväll är det repris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 ok Ser det här ut som att vara på måndagar. Kolla in här länk Kollar man måndagar så syns inte serien till nånstans i i programtablån. Vilken tv3 har du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 Aliline måste ha blandat ihop din text med det som ämnet egentligen handlar om - Boston Legal. Den går på måndagar med repris söndagar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 Aliline måste ha blandat ihop din text med det som ämnet egentligen handlar om - Boston Legal. Den går på måndagar med repris söndagar. <{POST_SNAPBACK}> ja just det, det gjorde jag. B) Kollar man måndagar så syns inte serien till nånstans i i programtablån. Vilken tv3 har du? samma som dig. :P trodde du pratade om Boston Legal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts