Kashked Postad 4 December, 2006 Rapport Postad 4 December, 2006 Då kommer jag att tänka på den brittiska soldat som fick intärna skador efter att ha försökt avfyra en raket faststucken i sin egen ändalykta. Citera
B'Elanna Postad 5 December, 2006 Rapport Postad 5 December, 2006 Då kommer jag att tänka på en KLANTSKALLE för om man bär sig så dumt åt är man faktiskt en sådan. Citera
Supreme Commander JAF Postad 5 December, 2006 Rapport Postad 5 December, 2006 Klantskalle = den eller de på svt som bestämt att de inte ska visa säsong 3 och 4 av enterprise! :arg: :P J. Citera
P'kea Postad 22 Mars, 2007 Rapport Postad 22 Mars, 2007 Då tänker jag på kärlek. För min älskade Petter har ett hjärta av guld. Jag associerar hjärta av guld med KÄRLEK <{POST_SNAPBACK}> Och eftersom det här är ett Star Trekforum så associerar jag KÄRLEK med min man, Will Riker Det påminer mig. Vad gör han nu för tiden? Citera
commander ricochet Postad 22 Mars, 2007 Rapport Postad 22 Mars, 2007 (redigerade) Menar du Jonathan Frykes? Han producerade bl.a annat den där science fictionserien med ungdomarna som var aliens men var uppfostrade av ovetandes "vanliga" föräldrar...hette serien area 51? Ne den hette nåt´annat. Redigerad 22 Mars, 2007 av michael ricochet Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 22 Mars, 2007 Rapport Postad 22 Mars, 2007 Menar du Jonathan Frykes? Han producerade bl.a annat den där science fictionserien med ungdomarna som var aliens men var uppfostrade av ovetandes "vanliga" föräldrar...hette serien area 51? Ne den hette nåt´annat. "Roswell" hette den! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.