Unkas Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 Den Star Trek serie som jag ser på för tillfället tenderar oftast att vara min favorit-intro. Dock är TOS mer underhållande än bra. Citera
Rickard90 Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 Kollade på alla nu och anser att det snyggaste introt helt klart är Voyagers men gillar även Enterprises Citera
DominionMaster Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 Det kan ju ändras med! Innan tyckte jag TNG var bäst, men nu är det DS9. Gillade när de rockade till Enterprise introt ännu mer i de sista säsongerna! Citera
ambreal Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 Min favorit brukade vara Voyager (inte så konstigt) men jag gillar verkligen TNG's intro skarpt nu. Eftersom TNG's intro har lite fart i sig, som jag gillar min musik, så har nu Voyager introt kommit ner på andra plats. Har ännu inte börjat titta på Enterprise så utalar mig inte om dess intro... Citera
Rickard90 Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 tycker TOS och TNG har enformiga intron med ganska tråkig musik (särskilt TOS). Citera
DominionMaster Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 På vilket sätt enformiga? Menar du upprepning av melodins tema då? Citera
Unkas Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 Är det något intro som är tråkigt så är det ENT. Helt kass låt och har noll med Star Trek att göra, som jag känner det. Liknar närmast amerikansk propaganda. Citera
DominionMaster Postad 29 Januari, 2009 Rapport Postad 29 Januari, 2009 Jag trodde dock denna tråd handlade om det BÄSTA introt .. ? Citera
Marvin Postad 29 Januari, 2009 Rapport Postad 29 Januari, 2009 Jag gillar TNG bäst, och det beror enbart på Patrick Stewarts röst. Och så har jag ju lite extra kärlek till TOS-temat. Det låter så himla glassigt på något sätt. Citera
Novatron Postad 1 Mars, 2009 Rapport Postad 1 Mars, 2009 DS9 intro var superbt när man såg det då inte voyager fanns helt underbart kunde det bli bättre. Jo då voyagers, kanon intro där man ser en del vad dom utforskar under resans gång. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.