Unkas Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Den Star Trek serie som jag ser på för tillfället tenderar oftast att vara min favorit-intro. Dock är TOS mer underhållande än bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard90 Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Kollade på alla nu och anser att det snyggaste introt helt klart är Voyagers men gillar även Enterprises Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominionMaster Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Det kan ju ändras med! Innan tyckte jag TNG var bäst, men nu är det DS9. Gillade när de rockade till Enterprise introt ännu mer i de sista säsongerna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ambreal Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Min favorit brukade vara Voyager (inte så konstigt) men jag gillar verkligen TNG's intro skarpt nu. Eftersom TNG's intro har lite fart i sig, som jag gillar min musik, så har nu Voyager introt kommit ner på andra plats. Har ännu inte börjat titta på Enterprise så utalar mig inte om dess intro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard90 Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 tycker TOS och TNG har enformiga intron med ganska tråkig musik (särskilt TOS). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominionMaster Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 På vilket sätt enformiga? Menar du upprepning av melodins tema då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Är det något intro som är tråkigt så är det ENT. Helt kass låt och har noll med Star Trek att göra, som jag känner det. Liknar närmast amerikansk propaganda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominionMaster Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Jag trodde dock denna tråd handlade om det BÄSTA introt .. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Jag gillar TNG bäst, och det beror enbart på Patrick Stewarts röst. Och så har jag ju lite extra kärlek till TOS-temat. Det låter så himla glassigt på något sätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novatron Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 DS9 intro var superbt när man såg det då inte voyager fanns helt underbart kunde det bli bättre. Jo då voyagers, kanon intro där man ser en del vad dom utforskar under resans gång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts