Gå till innehåll
OnO

Doctor Who

Rekommenderade inlägg

jag såg avsnittet, det var helt okej. men ja jag hade förväntat mig att det skulle vara roligare och mer skämt, men det var inte så roligt. jag skrattade bara en gång, och det framåt slutet. men jag tror att det är fristående avsnitt så jag ska nog se igenom de 13 avsnitten. jag hatar när serier har avsnitt som följer varandra, som t.ex. "Lost" och "Prison Break". missar man ett avsnitt av dom kan man ju lika gärna strunta i resten (man kommer ändå inte att fatta nåt).

Doctor Who var helt ok, fast man kan ju inte jämföra med Star Trek...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Absolut värt att se.. :) Som gammal Doctor Who-fan är det underbart att se hur Russell T. Davies har lyckats få serien att återuppstå på ett så bra sätt.

Inte för inte att DW har varit en av de högst sedda programmen i England de två senaste säsongerna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tyckte den var rätt stressad med onödigt stirrig musik. Blev lite besviken men jag får väl ge den ett par avsnitt till på sig...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag blev inte direkt imponerad av det första avsnittet. Ganska löjligt och barnsligt fick jag som första intryck. Får väl ändå ge det en chans innan jag helt och hållet förkastar serien.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Första avsnittet är inte heller jag sådär jätteförtjust i. Funkar bra som introduktion för Rose, men inte som pilotavsnitt, tycker jag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad handlar serien om. Jag har hört talas om den men jag har inte greppat handligen.

Det var faktiskt rätt roligt. Får se om det är värt att se.

"Visse The Jedi"?!! Ett star wars namn på ett Star Trek forum?!! Star wars som är Star Treks naturliga fiende?!! Jag blir så arg!! Jag tror... jag får en.... hjärtattack.... ring ambulansen.... någon.... garrhg...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Andra avsnittet var bättre. Nu var det riktigt kul :)

Jag tyckte den var rätt stressad med onödigt stirrig musik. Blev lite besviken men jag får väl ge den ett par avsnitt till på sig...

Nu blev man mer engagerad i personerna och inte så stressad...

Ja, underhållning och fantasifullt... Bra? Vi får kola in trean och se ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu