Gå till innehåll
Mikael

Uppgraderingar

Rekommenderade inlägg

Gärna några nakenbilder på Tom Paris ;-)

Allmänt tycker jag det var bra att du i en tidigare redan i en tidigare version informerade om vilken säsong bilderna kom ifrån. För mycket data är aldrig bra, ex. läste jag någonstans (inte här, dessbättre) att Chakotay blev manipulerad i "Nemesis". Det förstörde mycket av avnsittets värde, då det för en gång skull inte var "fula" varelser som var onda...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket Herman :). Jag försöker ha så bra kvalite på bilderna som det går. En del hittar jag på nätet och andra scannar eller hämtar jag från TV:en, så ibland kan det vara lite svårt att hålla bra kvalite på bilderna.

Mikael, jag håller precis på att ordna lite fler bilder på besättningen. Det är nog det enda område som det saknas lite bilder i.

Det kommer nog inte att bli några fler bilder på borgerna än på ett tag. Det finns ju bilder på dom från Scorpion och Dark Frontier.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är mycket bra och överskådligt på bildfronten just nu. Jag gillar det här med brödtexter till vissa bildserier (såsom Astrometics Lab), med länkar till adekvata sidor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok, kanske inte har här att göra men det handlar om bilderna,

Har sett att det finns bilder på Borg ungar, i vilket avsnitt är dom med?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Citat: från Archangels den 10:36 pm den juni 24, 2001

När ska du upgradera säsong 5 till svenska? Jag har *lite* svårt att förstå.

Tyvärr så kommer jag inte att göra det än på ett tag, men det kommer att göras någon gång i framtiden. Förhoppningsvis så hinner jag göra det innan Säsong 5 börjar sändas på SVT, men det är inte alls säkert.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vill du ha hjälp med översättningen, Jocke? Du kan väl säga till om jag kan översätta/skapa ny text. Direkt översättning kanske ändå är en överträdelse av Copyrighten, eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kan ockås hjälpa till med sådant som översättningar Eng -> sv.

Dels är det nog bra för min engelska. Dels så tror jag att det är bra för forat. ;)

//Lollo

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En liten notis.. Det är kul med många medelanden på forumet men det börgar bli många.. Ex: voyer på tv4 1-5

och många stängda forum.. En liten ränsning vore inte dumt (Bara förslag) :)

Annars så stormtrivs jag på forumet.. Klart bäst...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Citat: från Quiet den 9:20 pm den juni 29, 2001

Jag kan ockås hjälpa till med sådant som översättningar Eng -> sv.

Dels är det nog bra för min engelska. Dels så tror jag att det är bra för forat. ;)

//Lollo

Peter håller på att översätta avsnitten just nu, så jag behöver inte ha hjälp med dom. Men du ska ha tack för erbjudandet, det kanske dyker upp något mer i framtiden som behöver översättas ...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Citat: från pelle28k den 2:21 pm den juli 16, 2001

En liten notis.. Det är kul med många medelanden på forumet men det börgar bli många.. Ex: voyer på tv4 1-5

och många stängda forum.. En liten ränsning vore inte dumt (Bara förslag) :)

Annars så stormtrivs jag på forumet.. Klart bäst..

Att rensa forumen är inte aktuellt än på ett tag, men det kanske blir nödvändigt lite längre fram.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.