Nyhet Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 Inför lanseringen av Star Trek XI har man släppt flera olika aptitretande posters. Den första släpptes under augusti 2006, därefter släpptes nya under september, ocktober och januari 2007. Förmodligen har man spikat den sista postern eftersom inga nya har synts till sedan januari i år. Någon favorit? [Klicka på bilden för att se en förstoring] [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 min favoriter är de två i mitten, men den längst till höger är inte så tokig den heller. någon som vet om man kan få tag på denna bild (den med alla märken) med hög upplösning eller möjligtvis högupplösta bilder på var och en av bilderna. den längst till vänster kan man få tag på i hög upplösning lite här och var men de andra tre har jag inte hittat. jag skulle gärna vilja ha dom som bakgrund på datorn eller PSP:n. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 Den första, det vill säga den vänstra är den bästa eftersom den anger att det är Enterprise och tyder på någon slags konflikt mellan comand och science. De andra är rätt intetsägande för mig om ingen förklarar någon djupare mening med dom. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 Jag tycker den första är bäst. Klassisk TOS stil på den. :) Den andra ser ut som en comunicator från TNG.... Den tredje... hmm... är det en batong i mitten? :( Den fjärde ser ut som... tja... den ser ut... :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 är det bara jag som tycker sämst om den första?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 (edited) Min favorit är den tredje bilden. Sen kommer den andra bilden (TNG) Sen kommer den första bilden. Och sen sist men inte minst den fjärde bilden. Edited July 20, 2007 by UFP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 (edited) Jag tycker nog själv som NX-01 där, den första bilden är lite för enkel (ganska platt design). Tycker att den tredje bilden är kreativt gjord med en ungdomlig touch; får mig att tänka på en sköld och ett svärd: "Här ska Federationen försvaras! (sving, sving)" (= emblemet) (ger lite grand kopplingar till Star Wars ) Den är bäst i mina ögon! Edited July 20, 2007 by Fleetadmiral Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 (edited) Vad är källan för dessa posters, är de officiella? Jag har aldrig sett posters 2-4 tidigare någonstans. Edited July 21, 2007 by ghost Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 Jag föredrar den första. Ren och enkel plus lite gammaldags(passar ju till filmen) Det faktum att den är blågul gör ju inte det hela sämre heller! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 Jag skulle också vilja veta källan till denna nyhet. Har bara sett den första och det är även den jag tycker bäst om. Den sista ser riktigt intetsägande ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Vad är källan för dessa posters, är de officiella? Jag har aldrig sett posters 2-4 tidigare någonstans. Enligt den informationen som släpptes förra veckan om nya Star Trek-filmen, så visade man även den andra teaser postern (källa: startrek.com). Så mao så verkar det som om ovan nämnda posters inte är äkta. Var kom den ursprungliga informationen från? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Jag tror att någonhar blivit blåst. Det finns två postrar varav den ena är den blågula och den ena är en svart vit historia med Star Trek på. Vad det gäller nr två till fyra så verkar ingen av dem peka mot originalserien. Tvåan pekar ju snarare mot tng och de andra vet jag inte vad de pekar mot. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts