Nyhet Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 Den 28:e september, 1987 slog många människor på sina TV-apparater och såg något som liknade detta... [Klicka på bilden] [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 yay, hurra! hurra! hurra! hurra! jag och Johanna ska titta på TNG hela dagen, vilken tur att man är ledig från skolan! alarm! alarm! vet inte om detta är korrekt men jag skulle stava det som Trek och inte Trekk. och sen kom det faktiskt fyra TNG filmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 OK. Jag ändrar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 Klicka på bilden.......hmm ......... vilken bild funkar inte för mig i alla fall? Funkar det för övriga? Nyheten är helt klart jätte kul! Ett stycke Star Trek historia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 Ni missar väl inte temat som är länkat från huvudsidan. Där finns många spännande länkar till databasens TNG-delar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 Jag hade för mig att det var den 26:e September... Men oavsett vilket datum som är det rätta så säger jag: Grattis TNG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 GRATTIS till de 20 åren TNG! Må ni leva lika länge till! Och må det inte dröja tjugo år tills det kommer ut en ny star trek serie... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 Jag hade för mig att det var den 26:e September... Men oavsett vilket datum som är det rätta så säger jag: Grattis TNG! nix 28:e är det. men den 25 fyllde Enterprise 6 år, synd bara att man fick plugga ihjäl i tisdags. idag blir det dock fortsättning på firandet, har redan tittat igenom valda avsnitt från säs 1-3 är nämligen bara hemma för påfyllning av dilithium kristallerna (mat). sen blir det avsnitt från säs 4-7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts