Gå till innehåll
Bebbe

Marina Sirtis i Mass Effect

Rekommenderade inlägg

Hur är det? Kommer Mass Effect enbart på xbox360? Intressant med en Star Trek-skådis i ett icke-Star Trek spel. Tror för övrigt att jag nämde detta som hastigast i en annan tråd.

fast tänk efter, det är faktiskt vanligare med en ST-skådis i ett icke-ST-spel än tvärtom. tänk bara på Patrick Stewart som bland annat var med i Oblivion.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hur är det? Kommer Mass Effect enbart på xbox360? Intressant med en Star Trek-skådis i ett icke-Star Trek spel. Tror för övrigt att jag nämde detta som hastigast i en annan tråd.

fast tänk efter, det är faktiskt vanligare med en ST-skådis i ett icke-ST-spel än tvärtom. tänk bara på Patrick Stewart som bland annat var med i Oblivion.

Och X-men legends, får DEFINITVT inte glömma Xavier, min personliga hjälte :wub: ..... Kanske lite överdrivet, men helskottas bra är han :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vem var Patrik Stewart i Oblivion? :huh:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vem var Patrik Stewart i Oblivion? :huh:

Patrick Stewart var kejsaren som blev mördad i början

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu