Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Hur är det? Kommer Mass Effect enbart på xbox360? Intressant med en Star Trek-skådis i ett icke-Star Trek spel. Tror för övrigt att jag nämde detta som hastigast i en annan tråd.

fast tänk efter, det är faktiskt vanligare med en ST-skådis i ett icke-ST-spel än tvärtom. tänk bara på Patrick Stewart som bland annat var med i Oblivion.

Postad
Hur är det? Kommer Mass Effect enbart på xbox360? Intressant med en Star Trek-skådis i ett icke-Star Trek spel. Tror för övrigt att jag nämde detta som hastigast i en annan tråd.

fast tänk efter, det är faktiskt vanligare med en ST-skådis i ett icke-ST-spel än tvärtom. tänk bara på Patrick Stewart som bland annat var med i Oblivion.

Och X-men legends, får DEFINITVT inte glömma Xavier, min personliga hjälte :wub: ..... Kanske lite överdrivet, men helskottas bra är han :D

Postad

Vem var Patrik Stewart i Oblivion? :huh:

Postad

Vem var Patrik Stewart i Oblivion? :huh:

Patrick Stewart var kejsaren som blev mördad i början

• 2 år senare...

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...