Adrias Posted February 12, 2008 Report Posted February 12, 2008 hej det är treki träff den första mars i göte borg och undra om jag kan åka med någon dit (själv bor jag i alvesta men kan åka ner till halmstad för att åka med någon Quote
t80u Posted September 19, 2008 Report Posted September 19, 2008 Oj, själv bor man ju i Halmstad men missade detta.. men nästa gång så ska jag definitivt försöka åka upp Quote
Pjotr'k Posted September 20, 2008 Report Posted September 20, 2008 Till novembertreffen 15/11 skall jag åka till Göteborg. Bor numera i Ulricehamn, så jag kan plocka upp folk utmed riksväg 40. Hör av er, även inför andra treffar. Quote
Tailwind Posted September 21, 2008 Report Posted September 21, 2008 Till novembertreffen 15/11 skall jag åka till Göteborg. Bor numera i Ulricehamn, så jag kan plocka upp folk utmed riksväg 40. Hör av er, även inför andra treffar. vad är novemberträffen för nått? Jag hade lätt kommit till en startrek grej i Göteborg! Quote
Pjotr'k Posted September 21, 2008 Report Posted September 21, 2008 West Coast Trekkers i Göteborg har s.k. treffar varannan månad, normalt sett första lördagen. Jag har ännu inte lagt upp något på databasen om novembertreffen, men det kommer. Läs mer under "aktiviteter" på förstasidan av databasen. Quote
Tailwind Posted September 21, 2008 Report Posted September 21, 2008 West Coast Trekkers i Göteborg har s.k. treffar varannan månad, normalt sett första lördagen. Jag har ännu inte lagt upp något på databasen om novembertreffen, men det kommer. Läs mer under "aktiviteter" på förstasidan av databasen. Wilco! ska bli kul Quote
Unkas Posted September 24, 2008 Report Posted September 24, 2008 Ser fram emot 15 November. Tror faktiskt att jag kommer kunna åka på den träffen. Var länge sedan jag var på träff sisst. Hoppas nu att det inte kommer något som bokar upp helgen. Quote
Pjotr'k Posted September 24, 2008 Report Posted September 24, 2008 Nu har vi en artikel om treffen. Inget program än, dock. --> Läs mer. Quote
Unkas Posted September 24, 2008 Report Posted September 24, 2008 Nu har vi en artikel om treffen. Inget program än, dock. --> Läs mer. Ghost & Spirits!! Då kan vi vänta oss avsnitt som "Sub Rosa" och liknande antar jag?? Quote
Pjotr'k Posted November 7, 2008 Report Posted November 7, 2008 Är det ingen här som bor längs RV 40 (Ulricehamn och västerut) och vill samåka till Göteborg den 15/11? Hör av er isåfall direkt till mig. Quote
Pjotr'k Posted November 13, 2008 Report Posted November 13, 2008 Kan någon hjälpa mig med parkeringsfrågan runt Möllan? Var parkerar man och var är det billigast/bäst att stå? Quote
Expendable Ensign Posted November 14, 2008 Report Posted November 14, 2008 (edited) Såvida mitt minne inte sviker mig finns det en parkering vid hörnet där Storgatan och Tempelgatan (en av gatorna som går förbi Möllan) möts nedanför Fässbergs kyrka där det inte är så fasligt dyrt. Jag har för mig att man får stå någon timme gratis för varje biljett man köper. Då har man lagom gångavstånd också. Det var dock ett tag sedan jag var där så det kan ha förändrats. Edited November 14, 2008 by Expendable Ensign Quote
Unkas Posted November 14, 2008 Report Posted November 14, 2008 (edited) Får man stå gratis någon timme Det har jag aldrig varit med om. Brukar vara glad om jag får stå en timme för 5 kr. Borde åka ner till Mölndal bara för att parkera billigt :lol: . Tack för tippset Expendable Ensig!! Edited November 14, 2008 by Unkas Quote
Aike Posted November 14, 2008 Report Posted November 14, 2008 Du kan testa att stå utanför Villa Korndahl på andra sidan E6:an vid Mölndals bro. Kvarnbygatan 2 B är adressen. Det är nog en 500-700 meter från Möllan. Det är egentligen en företagsparkering, men så vitt jag vet är det ingen som kollar. Dessutom är det gratis. Kan vara värt ett test om du är kommer i god tid. Quote
Supreme Commander JAF Posted November 15, 2008 Report Posted November 15, 2008 Har inte alla företag och andra parkeringar något parkeringsbolag x vars inkomster kommer från böter? Då kan du lita på att de kollar. J. Quote
Aike Posted November 15, 2008 Report Posted November 15, 2008 Har inte alla företag och andra parkeringar något parkeringsbolag x vars inkomster kommer från böter? Då kan du lita på att de kollar. J. Saken var fram till ifjol i alla fall så fanns det inga p-tillstånd eller någon som kollade parkeringsplatsen. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.