Gå till innehåll
Adrias

Göteborgsträffen

Rekommenderade inlägg

hej det är treki träff den första mars i göte borg och undra om jag kan åka med någon dit (själv bor jag i alvesta men kan åka ner till halmstad för att åka med någon

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Till novembertreffen 15/11 skall jag åka till Göteborg. Bor numera i Ulricehamn, så jag kan plocka upp folk utmed riksväg 40. Hör av er, även inför andra treffar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Till novembertreffen 15/11 skall jag åka till Göteborg. Bor numera i Ulricehamn, så jag kan plocka upp folk utmed riksväg 40. Hör av er, även inför andra treffar.

vad är novemberträffen för nått? Jag hade lätt kommit till en startrek grej i Göteborg!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

West Coast Trekkers i Göteborg har s.k. treffar varannan månad, normalt sett första lördagen. Jag har ännu inte lagt upp något på databasen om novembertreffen, men det kommer. Läs mer under "aktiviteter" på förstasidan av databasen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
West Coast Trekkers i Göteborg har s.k. treffar varannan månad, normalt sett första lördagen. Jag har ännu inte lagt upp något på databasen om novembertreffen, men det kommer. Läs mer under "aktiviteter" på förstasidan av databasen.

Wilco! ska bli kul

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ser fram emot 15 November. Tror faktiskt att jag kommer kunna åka på den träffen. Var länge sedan jag var på träff sisst. Hoppas nu att det inte kommer något som bokar upp helgen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är det ingen här som bor längs RV 40 (Ulricehamn och västerut) och vill samåka till Göteborg den 15/11? Hör av er isåfall direkt till mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Såvida mitt minne inte sviker mig finns det en parkering vid hörnet där Storgatan och Tempelgatan (en av gatorna som går förbi Möllan) möts nedanför Fässbergs kyrka där det inte är så fasligt dyrt. Jag har för mig att man får stå någon timme gratis för varje biljett man köper. Då har man lagom gångavstånd också. Det var dock ett tag sedan jag var där så det kan ha förändrats.

Redigerad av Expendable Ensign

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Får man stå gratis någon timme :w00t: Det har jag aldrig varit med om. Brukar vara glad om jag får stå en timme för 5 kr. Borde åka ner till Mölndal bara för att parkera billigt :lol: .

Tack för tippset Expendable Ensig!!

Redigerad av Unkas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du kan testa att stå utanför Villa Korndahl på andra sidan E6:an vid Mölndals bro. Kvarnbygatan 2 B är adressen. Det är nog en 500-700 meter från Möllan.

Det är egentligen en företagsparkering, men så vitt jag vet är det ingen som kollar. Dessutom är det gratis. Kan vara värt ett test om du är kommer i god tid.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Har inte alla företag och andra parkeringar något parkeringsbolag x vars inkomster kommer från böter? Då kan du lita på att de kollar. J.

Saken var fram till ifjol i alla fall så fanns det inga p-tillstånd eller någon som kollade parkeringsplatsen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu