Fleetadmiral 0 Report post Posted May 17, 2008 (edited) Vet inte om det här är roligt bara för amerikaner som verkar tokiga i denna underliga sport (bläddra ner en tredjedel av sidan): http://trekmovie.com/2008/05/14/great-link...ling/#more-1929 Edited May 17, 2008 by Fleetadmiral Quote Share this post Link to post Share on other sites
Expendable Ensign 0 Report post Posted May 17, 2008 Bortsett från att killen som pratade var fruktansvärt jobbig att lyssna på så var det lite smålustigt. The Picard Song som introlåt var ju fyndigt. Jag brukar för övrigt följa denna, som Fleetadmiral uttryckte det, underliga sport. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K´hogh son of Klintoch 0 Report post Posted May 17, 2008 jag håller med , killen som pratade var jobbig att lyssna på och pratade mest trams . det hela verkade vara från nåt wrestlingspel . ...hmm , skulle vara kul med en Tagteam match med Kirk/Picard vs. Khan/Q Quote Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted May 18, 2008 Ehmmm vilken dynga! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Expendable Ensign 0 Report post Posted May 18, 2008 det hela verkade vara från nåt wrestlingspel . Förmodligen något av SmackDown vs. Raw-spelen. Tror man kan skapa sina egna brottare där. ...hmm , skulle vara kul med en Tagteam match med Kirk/Picard vs. Khan/Q Kirk skulle passa som fisken i vattnet med sin dropkick. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jean-Luc 0 Report post Posted May 18, 2008 Rätt kul tycker jag, dock kanske för att jag är ett stort fan av wrestling och WWE. Tror det spelet Smackdown vs Raw 2007 som dom spelar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted May 19, 2008 det hela verkade vara från nåt wrestlingspel . Förmodligen något av SmackDown vs. Raw-spelen. Tror man kan skapa sina egna brottare där. ...hmm , skulle vara kul med en Tagteam match med Kirk/Picard vs. Khan/Q Kirk skulle passa som fisken i vattnet med sin dropkick. Så viftar Q med fingret och kirk och picard förvandlas till myror eller nåt... J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Unkas 0 Report post Posted May 19, 2008 Lite halvroligt var det faktiskt. Picard lånade HHH´s slägga där en stund, och det hade den efekten det brukar. Han som talade var jobbig. Vore det inte för honom skulle det varit bättre, men givetvis ingen större underhållning. Quote Share this post Link to post Share on other sites