Expendable Ensign Postad 26 Juni, 2008 Rapport Postad 26 Juni, 2008 Jag har inget emot en serie som har en genomgående handling men jag gillar inte cliffhangers. Speciellt inte om man följer serien på TV och måste vänta en hel vecka innan man får se upplösningen som var fallet med Voyager. Har man hela serien på DVD spelar det dock mindre roll då man kan se nästa avsnitt direkt.
Unkas Postad 26 Juni, 2008 Rapport Postad 26 Juni, 2008 Åter igen kommer man tillbaka till boxarna. Serier bör och skall ses flera på raken. Att ha alla avsnitt på DVD är nödvändigt. Endast om man äger en serie kan man med lugn och säkerhet se den, och vara försäkrad om att inte bli blåst och behöva vänta en vecka eller två på upplösningen.
Vorik Postad 27 Juni, 2008 Rapport Postad 27 Juni, 2008 TV-Serier är ju gjorda för just TV så det är ju så dom i första hand ska ses, ett nytt avsnitt i veckan är ett vanligt upplägg och det är ju först den senaste tiden men DVD:n och Internets intåg som gjort det möjligt att se många avsnitt av en serie åt gången, för den delen så tycker jag inte att folk ska glöma bort hur det hela en gång i tiden startade och tänka på att det från allra första början var tänkt att ses ett nytt avsnitt i veckan. Personligen, till skillnad från Unkas så ser jag det inte alls som en nödvändighet att se flera avsnitt av en serie på raken och inte heller att det är nödvändigt att äga en serie på DVD. Enbart dom bästa köper jag och nöjer mig med att se resten via TV. Jag känner mig inte heller blåst bara för att jag får vänta ett tag på upplösningen, mer bråttom än så har jag inte.
K´hogh son of Klintoch Postad 27 Juni, 2008 Rapport Postad 27 Juni, 2008 ja , jag tycker att dubbelavsnittblir mycket bättre då . man går hela veckan och väntar med spänning på hur det hela ska sluta(och just som programmet ska börja blir det strömavbrott på tre timmar :arg: ) .
Bebbe Postad 27 Juni, 2008 Rapport Postad 27 Juni, 2008 ja , jag tycker att dubbelavsnittblir mycket bättre då . man går hela veckan och väntar med spänning på hur det hela ska sluta(och just som programmet ska börja blir det strömavbrott på tre timmar :arg: ) . men du, den där känner jag igen.
Unkas Postad 27 Juni, 2008 Rapport Postad 27 Juni, 2008 Eller så sätter man sig för att titta på att avsnitt, sätter på tv´n, och där sitter det en hallåa och säger att det kommer att vara fotboll eller någon annan idiotisk sport, och att ST (eller serien du följer) kommer att visas nästa vecka eller veckan efter den. Det är något otroligt irriterande.
Expendable Ensign Postad 27 Juni, 2008 Rapport Postad 27 Juni, 2008 Jag skulle vilja se visningen av ett stort sportevenemang bli inställt pga Star Trek.
K´hogh son of Klintoch Postad 27 Juni, 2008 Rapport Postad 27 Juni, 2008 eller OS ersatt av ett program om ost :lol:
alex Postad 28 Juni, 2008 Rapport Postad 28 Juni, 2008 Mmmmmmmmmmm..................ost..........................
Supreme Commander JAF Postad 28 Juni, 2008 Rapport Postad 28 Juni, 2008 Eller att tv visade live från ett stort star trek konvent... J.
Rekommenderade inlägg