Nyhet Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 För nio år sedan startades det som i förlängningen skulle bli Star Trek Databas. Det ägde rum den 20 oktober 1999 på stvoyager.nu, och 9-årsfirandet gick helt förbi oss här på redaktionen. Läs gärna en kortare historik om databasen och forat bland våra teman. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 tja , bara vi kommer ihåg 10årsfirandet så(ST-träff hos Jocke för alla!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starblind Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Då vill jag bara säga: GRATTIS I EFTERSKOTT :P :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Grattulerar till er som skapade STDB. Sedan jag gick med 2001, har jag varit här regelbundet och gjort inlägg. Tycker det är väldigt roligt att kunna diskutera Star Trek och andra ämnen. Samt att kunna ge och få tips om filmer, böcker, serie, med mera. Tack till de som skapade STDB. Upptäckte Firefly (En personlig favorit), efter ett tipps från en av medlemarna här på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Jag instämmer i gratulationerna. Det var intressant att läsa lite om sidans historia och det är roligt att den fortsätter växa efter alla dessa år. Förhoppningsvis kommer den att leva vidare många år till. Själv kommer jag att fortsätta besöka databasen och posta på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 En mycket respektabel milstolpe, måste jag säga! Grattis och tack för allt hårt jobb ni lägger ner på databasen och forumet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Grattis och påminn mej om jag ska skåla med romulan ale imorgon! Tror att detta forum kommer att leva vidare länge. Är "Vi" störst i Sverige? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Grattis. Hoppas på ytterligare 9 framgångsrika år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts