Nyhet Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Diamond Toys har i dagarna kommit ut med två s.k. action-figurer, föreställandes Kirk och Spock ur avsnittet Amok Time, premiäravsnittet från säsong 2 av originalserien. Ungefärligt pris är 30 USD, alltså ca 240 SEK, för båda två, men för samlare är det säkert en glädje att se fler figurer tillgängliga med den gamla besättningen. Delvis beror detta troligen på att det nu satsas allt större på TOS-eran inför den elfte filmen, den första direkt TOS-filmen på mycket lång tid. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Det är väl ett led i satsningen på den nya publiken man vill ha antar jag. Mer leksaker till barnen! J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Jag är förvånad att de ger ut dockor med "gammla" Spock och Kirk. Trodde att allt skulle handla om de nya skådespelarna nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Jag tror att det främst är samlare som köper dem. Man lär inte kunna hitta dem i varenda leksaffär världen över. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Ja det är snarare samlarobjekt än leksaker. Jag tyckte det var en rolig detalj att Kirk har en sönderriven tröja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Ja, figuren käns mer realistisk så. :lol: När hade Kirk en helt tröja??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
preacher man Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Nu ser jag nått jag gillar undrar om dom bara kan köpas på import? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor.Doom Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 (edited) Ingen dum sida alls om man samlar men priserna kanske är i dyraste laget? http://www.roligaprylar.se/Star-Trek/ (Har själv lagt in en beställning på "Star Trek Amok Time Kirk & Spock" kan återkomma med en bedömning om det är värt pengarna om någon är intresserad) Edited July 27, 2010 by Doktor.Doom Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Diamond Select Toys Star Trek figurer är alltid värda pengarna man spenderar på dom, tycker jag. Har många figurer de släppt, bl. a dessa två det skrivs om i tråden, och det är som vanligt ett mycket bra jobb dom gjort med figurerna. Det är definitivt inte en leksak i första hand, utan en samlargrej som helst ska stå på display i hemmet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts