Marvin Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 (edited) Är ofta inne på en blogg som heter Cakewrecks, som handlar om otroliga, vanskapta och allmänt dumma tårtor. Kan varmt rekommenderas för många goda skratt. Hon som driver den är trekker, och det är kul i sig för oss, ibland kommer det små referenser. Förutom katastrofala tårtor visar hon också upp en hel del fantastiska, vackra skapelser, men jag tycker verkligen att den första "takes the cake" (nu var jag rolig, va? ). De andra är verkligen inte dumma heller, vem av oss skulle tacka nej till en av bröllopstårtorna? http://cakewrecks.blogspot.com/2009/05/tre...ough-stars.html (...och länken tycks fungera, strålande! ) Edited May 24, 2009 by Marvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keiko Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Är nog inte så smart för en godisgris att titta på tårtor innan frukost... *Vattnas i munnen* :lol: Men vilket arbete han måste ha lagt ned på Enterprise-tårtan, den var ju så otroligt detaljerad. Mums, i vilket fall. ^_^ Bröllopstårta mellan en Vulcan och en Klingon? Måtte det vara ett skämt! :lol: Jag gillade den guldiga bröllopstårtan, den var fin. Och tribbel-muffinsarna var ju söta i mer en en mening! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Enterprise tårtan var ju otroligt snygg! Så'n skulle man ha på födelsedagen :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fmi Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Problemet med så fina tårtor är ju att det nästan är hädelse att skära sönder den och äta upp den :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Jag säger bara en sak: Wow! *talande tystnad* J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Nej det var verkligen inte dåligt fixat! Vilken tålamod man måste ha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Ett kompisgäng jag hänger med samlades för att se sista avsnittet av BSG och då hade en av dem bakat en BSGtårta och gjort chokladgodisar som såg ut som mandalas/Eye of Jupiter. http://www.flickr.com/photos/34671419@N02/3375809194/ Den smakade mums också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted May 26, 2009 Author Report Share Posted May 26, 2009 (edited) Hittade en till: http://cakewrecks.blogspot.com/2009/01/now...alkin-bout.html Bra idé, taskigt utförande. RoLaren: Den var inte dum den heller! Edited May 26, 2009 by Marvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Mycket skojiga bilder :lol: . Star Trek-tårta....känns nästan lite morbidt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 En sån skulle man vilja äta :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts