Jump to content

Arkiv X

Miss Chakotay

Recommended Posts

• Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag såg Lone Gunmen-serien inatt. Jag såg inte direkt alltihop, men jag skulle inte definiera den som dramakomedi. Det var konspiration på högsta nivå, så jag skulle nästan kalla den en thriller-serie. Den var rätt lovande dock, för oss som gillade varenda ögonblick med Lone Gunmen i Arkiv X! Langly är bara för rolig :P (han den blonda) Även Frohike. Smart att han drog ur pluggen till datorn :P

Jag håller med Nina om att det är svårt att se den som en dramakomedi. Kospirationsteorierna är som sagt på hög nivå. Men som sagt så är det bara första avsnittet, det kanske utvecklar sig. Men det verkar lkovande måste jag säga, jag gillade inlednignsavsnittet. Vad tycker ni andra som såg avsnittet?

När jag nu har sett det första avsnittet så får jag säga att den verkar bli bra :) . Och jag får också säga att jag personligen inte skulle kalla denna serien "dramakomedi". Är det någon som har sett avsnittet innan? Kommer de följande bli bättre?

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Saknar du Arkiv X..?? :)

Då har jag glada nyheter. Arkiv X sänds som repris på tv4 i höst!

Reprisstart: av Arkiv X den 24 oktober 2005 kl. 23:55

Så här står det på TV4:

I säsongens första avsnitt av Arkiv X hotar ett övervakningsband Doggetts undersökning av Kersh. En vacker kvinna infiltrerar FBI och Mulder försvinner.

TV4 visar återigen de allra sista avsnitten av den flerfaldigt belönade och kultförklarade tv-serien Arkiv X. Efter nio säsonger får allt sin upplösning och dessutom kommer sanningen fram om vad som egentligen hänt med agent Mulder. Den här säsongen visades första gången i TV4 år 2003.

För mer information gå till..

http://www.tv4.se/tv4/tvguide/episode.aspx...&ProgramID=3707

Edited by Kathryn Archer

skulle varit roligare om de repriserat serien från början :/

en annan lade av å titta på serien när Mulder försvann.

tror tv4 har förburkat sina reprisrätter för de andra 8 säsongerna. hur det är med tv4+ vet jag inte

han var med i några avsnitt på slutet av serien. ;)