Excelsior Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Någon som vet när Arkiv X kommer ut i säsongsboxar på DVD i Sverige? Eller har de redan börjat säljas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina Janeway Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Jag såg Lone Gunmen-serien inatt. Jag såg inte direkt alltihop, men jag skulle inte definiera den som dramakomedi. Det var konspiration på högsta nivå, så jag skulle nästan kalla den en thriller-serie. Den var rätt lovande dock, för oss som gillade varenda ögonblick med Lone Gunmen i Arkiv X! Langly är bara för rolig :P (han den blonda) Även Frohike. Smart att han drog ur pluggen till datorn :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Jag håller med Nina om att det är svårt att se den som en dramakomedi. Kospirationsteorierna är som sagt på hög nivå. Men som sagt så är det bara första avsnittet, det kanske utvecklar sig. Men det verkar lkovande måste jag säga, jag gillade inlednignsavsnittet. Vad tycker ni andra som såg avsnittet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 När jag nu har sett det första avsnittet så får jag säga att den verkar bli bra . Och jag får också säga att jag personligen inte skulle kalla denna serien "dramakomedi". Är det någon som har sett avsnittet innan? Kommer de följande bli bättre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Nu finns det ett nytt ämne under Science fiction med namnet The Lone Gunmen. Jag föreslår att vi fortsätter diskussionen om den serien i det ämnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 :!!!: Tv 4 ska med början den 17/5 visa säsong 8 i repris kl 23:25. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintolin Posted September 19, 2004 Report Share Posted September 19, 2004 Hej! Kanske inte hör hit, men då det handlade om The X-Files... Jag skulle vilja ha några bra sidor om serien, nån som har någon adress att ge ut..? Tack på förhand! =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted October 20, 2005 Report Share Posted October 20, 2005 (edited) Saknar du Arkiv X..?? Då har jag glada nyheter. Arkiv X sänds som repris på tv4 i höst! Reprisstart: av Arkiv X den 24 oktober 2005 kl. 23:55 Så här står det på TV4: I säsongens första avsnitt av Arkiv X hotar ett övervakningsband Doggetts undersökning av Kersh. En vacker kvinna infiltrerar FBI och Mulder försvinner. TV4 visar återigen de allra sista avsnitten av den flerfaldigt belönade och kultförklarade tv-serien Arkiv X. Efter nio säsonger får allt sin upplösning och dessutom kommer sanningen fram om vad som egentligen hänt med agent Mulder. Den här säsongen visades första gången i TV4 år 2003. För mer information gå till.. http://www.tv4.se/tv4/tvguide/episode.aspx...&ProgramID=3707 Edited October 20, 2005 by Kathryn Archer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted October 20, 2005 Report Share Posted October 20, 2005 Jag väntar fortfarande på en ny film, hoppas det blir en till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me Posted October 20, 2005 Report Share Posted October 20, 2005 skulle varit roligare om de repriserat serien från början :/ en annan lade av å titta på serien när Mulder försvann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 skulle varit roligare om de repriserat serien från början :/ en annan lade av å titta på serien när Mulder försvann. tror tv4 har förburkat sina reprisrätter för de andra 8 säsongerna. hur det är med tv4+ vet jag inte han var med i några avsnitt på slutet av serien. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts