Gå till innehåll

Arkiv X


Miss Chakotay

Rekommenderade inlägg

  • Svar 160
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Man vet inte riktigt vem som är pappa till Scullys barn,det kan vara en utomjording som hon bär på, fast man vet inget.

Angånde Mulder far så kom det fram till att Cigarett-mannen (Jag kallar han för "cancer-man" av någon anledning) skulle vara hans far. Fast jag tror att man inte vet nåt om om det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur blev scully gravid vem e pappan? hur blev mulder av med sitt fbi jobb?? (har inte sett de p¨å ett tag)

jag undra ochså vem som är pappa till Scullys barn..

ja, det kan ju inte vara Mulder. för de har väl aldrig varit intresserade av varandra?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det här med att Mulder hittade ett stort arkiv fullt med ägg, och råkade hitta just Scullys ägg som hade blivit tagna av alla som blivit bortförda då?

Och sen inseminerades (svårt ord) äggen och planterades in i Scully (eller i vilken ordning man nu gör det)... vips så var hon med barn!

Har jag fantiserat ihop den förklaringen bara? Det var ju ett avsnitt för någon månad sen när man fick se flashbacks och Mulder var med och jag var så säker på att det var så det var... Nu är jag förvirrad... %)

(och har säkert gjort er förvirrade med hela det här inlägget...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det här med att Mulder hittade ett stort arkiv fullt med ägg, och råkade hitta just Scullys ägg som hade blivit tagna av alla som blivit bortförda då?

Och sen inseminerades (svårt ord) äggen och planterades in i Scully (eller i vilken ordning man nu gör det)... vips så var hon med barn!

Har jag fantiserat ihop den förklaringen bara? Det var ju ett avsnitt för någon månad sen när man fick se flashbacks och Mulder var med och jag var så säker på att det var så det var... Nu är jag förvirrad... %)

(och har säkert gjort er förvirrade med hela det här inlägget...)

en av mina kopmpisar sa samma ska att det var han som var pappan och att det hade hänt så där.,...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en av mina kopmpisar sa samma ska att det var han som var pappan och att det hade hänt så där.,...

Då har vi rätt :)

Annars lär det visa sig om några avsnitt...

Är det uppehåll nu eller var det inget i måndags bara f??r att det var den där musikgrejen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Nu måste ni väl ändå fått svar på vem som är pappan?

Nu måste jag få vara lite besserwisser och säga

"Vad var det jag sa!"  :D

Jag kommer att ha allvarlig Arkiv X-abstinens i sommar...

Laddade ner absolut sista avsnittet, men ska man kolla på det eller är det bara dumt? Vill jag veta hur serien slutar utan att ha sett sista säsongen?

Det är ju lockande, men genom att kolla på Endgame blev ju Voyager mindre spännande... *stora problem*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu måste jag få vara lite besserwisser och säga

"Vad var det jag sa!"  :D

Jag kommer att ha allvarlig Arkiv X-abstinens i sommar...

Laddade ner absolut sista avsnittet, men ska man kolla på det eller är det bara dumt? Vill jag veta hur serien slutar utan att ha sett sista säsongen?

Det är ju lockande, men genom att kolla på Endgame blev ju Voyager mindre spännande... *stora problem*

Med tanke på alla de krångliga handlingarna i Arkiv X antar jag att det skulle vara riktigt svårt att hänga med i ett avsnitt om man missat hela säsongen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på alla de krångliga handlingarna i Arkiv X antar jag att det skulle vara riktigt svårt att hänga med i ett avsnitt om man missat hela säsongen.

Jo, det är klart. Sen skulle ju säsongen inte vara så kul om man vet upplösningen...

Jag hörde talas om en ny Arkiv X film, någon som vet om det är sant eller bara rykten?

Det skulle isåfall vara 20 år framåt i tiden, för det var något om att hitta en skådis som kunde spela William... Josh Hartnett vore inte helt fel isåfall :)

Nu har jag en dejt med min huvudkudde... *gäsp*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menade det som gick i måndags va?

Scully fick sitt barn i ett förfallet hus, utomjordingarna tittade på men ville inte ha det så hon fick behålla det, och Scully och Mulder kysstes i slutet! :)

Sen var det ju lite annat runt omkring, men själva slutet var i stora drag så där. :) (den romantiska versionen om inte annat, vill du ha ett mer invecklat svar får någon annan ta det)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menade det som gick i måndags va?

Scully fick sitt barn i ett förfallet hus, utomjordingarna tittade på men ville inte ha det så hon fick behålla det, och Scully och Mulder kysstes i slutet! :)

Sen var det ju lite annat runt omkring, men själva slutet var i stora drag så där. :) (den romantiska versionen om inte annat, vill du ha ett mer invecklat svar får någon annan ta det)

åå vad bra avsnittet låter missade det :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 månader senare...

Arkiv X är väl inte Fantasy?!

Igår var jag inne på Wettergrens och skulle kolla efter ArkivX-böcker, de sa att de skulle stå på hyllan med Fantasy bland Tolkien böckerna... :arg: där kan man ju itne ställa dem.. eller har jag fel?

Nä, de måste ju luta mer åt Sci-Fi hållet i såna fall. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur blev scully gravid vem e pappan? hur blev mulder av med sitt fbi jobb?? (har inte sett de p¨å ett tag)

jag undra ochså vem som är pappa till Scullys barn..

ja, det kan ju inte vara Mulder. för de har väl aldrig varit intresserade av varandra?!

Scully vaknade upp i Mulders säng i typ sista säsongen som Mulder var med i. Sen har de kyssts ett par gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
hur blev scully gravid vem e pappan? hur blev mulder av med sitt fbi jobb?? (har inte sett de p¨å ett tag)

jag undra ochså vem som är pappa till Scullys barn..

ja, det kan ju inte vara Mulder. för de har väl aldrig varit intresserade av varandra?!

Scully vaknade upp i Mulders säng i typ sista säsongen som Mulder var med i. Sen har de kyssts ett par gånger.

DNA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur blev scully gravid vem e pappan? hur blev mulder av med sitt fbi jobb?? (har inte sett de p¨å ett tag)

jag undra ochså vem som är pappa till Scullys barn..

ja, det kan ju inte vara Mulder. för de har väl aldrig varit intresserade av varandra?!

Scully vaknade upp i Mulders säng i typ sista säsongen som Mulder var med i. Sen har de kyssts ett par gånger.

DNA

Är scully´s barn en alien? Eller är Mulder pappa till scullys barn. Jag missade det sista avsnittet. Dessutom vad hade hänt med Mulder efter han blev bortförd. Är Mulder verkligen Mulder( han dog ju! eller åtminstonde antogs dö!)

Någon som vet? :huh:

Redigerad av Captain Mariah
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt www.x-files.nu så börjar Säsong 9 att sändas den 7 april på Tv4

Ja, och det är bannemej på tiden! Jag är så arg för att de inte kunde visa den i september-oktober, då andra serier normalt brukar ha säsongspremiär! :förbannad: Men men, det är ju bättre än att de inte visar det alls. Jag har förresten redan sett Nothing important happened today Part I & II (de två första avsnitten i säsong 9), där är Lucy Lawless (Xena - krigarprinsessan) med. Det var riktigt bra avsnitt, med en kuslig känsla över sig.

Nån annan som har sett dom, eller rentav hela säsong 9 redan?

Redigerad av Nina Janeway
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har förresten redan sett Nothing important happened today Part I & II (de två första avsnitten i säsong 9)

Jag missade de serierna. :( Skulle du inte kunna skriva och berätta vad som hände? :) Om det är *spoiler* så kan du skicka ett privatbrev till mig.

Jag vill så gärna veta vad som hände!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...