Gå till innehåll
Miss Chakotay

Arkiv X

Rekommenderade inlägg

Skulle vara trevligt att diskutera Arkiv X även på denna sida? Går det för sig?

Jodå, diskutera så mycket ni orkar ;)

Jag tycker att Arkiv X passar in bra här, serien har ju vissa sci-fi element.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men moulder är juh tebax..för ett tag iaf....

Jag tycker att Dogget gör en helt ok insatts i Arkiv X.

De har blivit en hel del ok avsnitt...tyckte att de började bli lite tjatigt om moulders syster å hans tokjakt på ufon.

:klingon:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Men moulder är juh tebax..för ett tag iaf....

Jag tycker att Dogget gör en helt ok insatts i Arkiv X.

De har blivit en hel del ok avsnitt...tyckte att de började bli lite tjatigt om moulders syster å hans tokjakt på ufon.

men mulder hade ju iallafall humor....

och så var det han och skully som var arkiv-X,

(liknelse)

typ som om man tar bort Janeway och sätter in nån tråkig kille som heter Konrad eller nåt, hur kul skulle det va??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag tycker att Arkiv X var mycket bättre innan Doggert kom. Alltså när Mulder var med.

nån som vet vad som hände med Scully's barn?? hon blev ju gravid i samma härva som Mulder försvann.

Arkiv X böckerna är väldigt bra!! dem rekomenderar jaag verkligen. =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
nån som vet vad som hände med Scully's barn?? hon blev ju gravid i samma härva som Mulder försvann.

Det ligger kvar i magen ett par veckor till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

är inte nån arkiv-x följare när mulder inte är med.. tyvärr...

visserligen var han med ett par svnitt nu, dme såg jag såklart :), fast nu verkar det som han inte ska vara med längre.. :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker faktiskt serien ryckte upp sig när Dogget kom. Det hade blivit lite för mycket av Mulders aliens och syster. Nu har den fått tillbaka lite av den känslan som fanns i de första säsongerna, som förövrigt är de bästa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker att säsong 1-5 är de bästa, då dog någon på ett mystiskt sett i början så följde de upp morder, men i säsong 6 så började det bli lite dåligt och den 7:de var helt urkass, fast du när Dogget kom i 8:nde var så har det blivit bättre och bättre, snart är det i nivå med hur det ska vara.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

De första säsongerna var bäst, innan det blev för mycket konspiration. Men sen när det hade löst sig så blev det några riktigt bra avsnitt (var det säsong 6?), sen gick det utför...

Jag tycker också att serien blev bättre när Dogett kom med, men jag saknade Mulder...

(Var han lika snygg i de första säsongerna som han är nu?)

Och nu måste man ju följa det sista året, så man får veta slutet på alltihop! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag tycker också att serien blev bättre när Dogett kom med, men jag saknade Mulder...

(Var han lika snygg i de första säsongerna som han är nu?)

Och nu måste man ju följa det sista året, så man får veta slutet på alltihop! :)

Njae, när Scully slängde ett glas vatten i ansiktet på honom var han ju inte så fräck. Men nu har han vuxit in i serien väldigt snyggt.

Påminner han inte om Roger Moore i en del ljussättningar?

Själv har jag alltid varit ett ganska hängiven beundrare av serien, även om jag börjat fälla dräpande kommentarer om det på senare år.

Den har haft sina svackor, men klarat sig ur dem ganska bra. Tänk på också att vi ser slutet av säsong 8 här i Sverige nu, Mulder "hoppade av" någon gång i säsong 7. Alla serier Star Trek har gjorts i max 7 säsonger, sedan har de ansett sig mjölkat ur det roligaste av serien. Inte konstigt att Duchovny tröttnade efter 7 säsonger. Ganska otroligt att Andersson har stannat kvar. Men hon är väl på väg bort också. Precis som hela serien. :nervous:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
hur blev mulder av med sitt fbi jobb??

han blev "bortförd" av utomjordingar. när de var ute i skogen och letade efter ett rymdskepp, det var det skeppet som "slukade" honom. (tror det var så, är 90% säker)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
hur blev scully gravid vem e pappan? hur blev mulder av med sitt fbi jobb?? (har inte sett de p¨å ett tag)

först blev han tagen av aliens sen hittades han död sen så grävde dom upp honom och han var inte död utan han levde men en död man kan inte jobba. så det får han ej

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Men då är också frågan vem är mulders far???

(jag vet vet ni??) :borg1:

Ja det va ju lite snack om det där för en säsong sedan eller nåt. Om det skulle vara Cigarett-mannen som var Mulders pappa, men det tror jag inte riktigt på. Men nu får vi antagligen aldrig veta 'sanningen'.

Mulder!!  :D

Jaa du.. det vet vi ju faktiskt inte. Efter Scully fått behandlingen så fick hon ju reda på att det inte 'bet'. Och efter det hade hon ju kontakt med det där alien-skeppet. Vem vet egentligen vem/vad som gjort henne greavid?? (Jag vet, vet ni?)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu