Nyhet Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 I år är sista chansen att träffa Leonard Nimoy på ett konvent. - Jag tror att det här är det sista året jag kommer att göra det här. Det är kul, men jag tycker jag har varit på tillräckligt många. Jag ser fram emot att koncentrera mig på mitt privatliv, säger han till Thenewstribune.com Nimoy besöker i helgen Seattle ComicCon och kommer göra cirka tio konventframträdanden 2010. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Det här är riktigt illa :'( Jag skulle åkt till England förra året för att träffa honom då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Jag måste åka till england och gå innan det är för sent.Fast man har inte råd men jag fyller snart år så det blir det man önskar sej Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Herregud, aldrig har jag varit så glad över något nästan ett år efter att det inträffade som jag är nu. Tur att man tar chansen när man har den framför sig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Står inte det här knepet någonstans i boken "Hur jag skapar uppmärksamhet kring mig själv." av Quark? Just det ja, sidan 47 naturligtvis... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Om det är sant är det verkligen synd, själv hade man hoppats på en fyra år till Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Står inte det här knepet någonstans i boken "Hur jag skapar uppmärksamhet kring mig själv." av Quark? Just det ja, sidan 47 naturligtvis... J. Du tror att han gör en Barbara Streisand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Människan blir ju 80 år nästa år, så jag tycker han förtjänar lite lugn och ro innan det är för sent och han hamnar på boende. de flesta hamnar "här" (sitter på jobbet, äldrevården) när de är runt 80 år, och då är livet slut. Tro mig, det är inte ett värdigt liv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Han är ju VULCAN!!! :vulcan: De lever mycket längre ju!!! ;) :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Vet någon vart man köper biljetter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Han var i England 2009. Om han kommer hit i år vet inte jag i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Människan blir ju 80 år nästa år, så jag tycker han förtjänar lite lugn och ro innan det är för sent och han hamnar på boende. de flesta hamnar "här" (sitter på jobbet, äldrevården) när de är runt 80 år, och då är livet slut. Tro mig, det är inte ett värdigt liv. Enligt han själv ska han ha bra gener i familjen, så han gissar eller hoppas på att han kan leva upp till 90-års ålder. Vissa är ju väldigt krya trots sin höga ålder, Nimoy verkar onekligen vara en av dessa. Sen med hans pengar tror jag inte att han kommer hamna i ett boende om det blir så illa, dom skaffar nog hemhjälp i så fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 (edited) Precis hemkommen från FedCon 19 där bl.a. Richard Arnold fanns med bland övriga gäster. Enligt Arnold, som träffade Nimoy för en dryg vecka sedan, så skall Nimoy inte sluta med konventen utan bara skådespeleriet. Nimoy var precis hemkommen från Vancouver och inspelningen av Fringe (där han tydligen skall vara med i två avsnitt till) och skall ha sagt till Abrahms att det här var det sista han gjorde inom skådespelaryrket och att han inte tänkte vara med i fler TV-avsnitt eller filmer. Så vi får se om han orkar med fler konvent kommande år mao. Edited May 3, 2010 by ghost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lexx Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Människan blir ju 80 år nästa år, så jag tycker han förtjänar lite lugn och ro innan det är för sent och han hamnar på boende. de flesta hamnar "här" (sitter på jobbet, äldrevården) när de är runt 80 år, och då är livet slut. Tro mig, det är inte ett värdigt liv. Hoppas då han får ett speciellt dekorerat hem, med Private Quarters, Ten Forward för gäster och såklart en brygga :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Precis hemkommen från FedCon 19 där bl.a. Richard Arnold fanns med bland övriga gäster. Enligt Arnold, som träffade Nimoy för en dryg vecka sedan, så skall Nimoy inte sluta med konventen utan bara skådespeleriet. Nimoy var precis hemkommen från Vancouver och inspelningen av Fringe (där han tydligen skall vara med i två avsnitt till) och skall ha sagt till Abrahms att det här var det sista han gjorde inom skådespelaryrket och att han inte tänkte vara med i fler TV-avsnitt eller filmer. Så vi får se om han orkar med fler konvent kommande år mao. Låter konstigt, han har ju sagt att han vill lägga av med både och. Hoppas du köpte hem lite mer gott från FedCon 19! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Så här sa han i artikeln (mer än det som står i nyheten) The success of the recent “Star Trek” movie has generated renewed interest in both Spock and Nimoy. ComiCon is just one of 10 such events he’ll be appearing at this year. However, Nimoy says, it’s time to boldly go where he hasn’t gone before. “I think this is the last year I will do this. It’s exciting, but I think I???ve done enough of it. I’m looking forward to concentrating on my personal life.” Read more: http://www.thenewstribune.com/2010/03/12/1106601/sci-fi-fans-rejoice-leonard-nimoy.html#ixzz0myoslToA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts