NX-01 Postad 3 Juli, 2007 Rapport Postad 3 Juli, 2007 jag kanske har fel, men worf tjänstgjorde väl aldrig ombord på Enterprise-E. i First Contact hade han befäl över en defiant och Enterprise strålade ut dom innan de exploderade och i insurrection var han på besök ombord på enterprise. men hur det var i nemesis vet jag inte, men jag tor bara att det var en ren tillfällighet då också. Citera
Unkas Postad 4 Juli, 2007 Rapport Postad 4 Juli, 2007 jag kanske har fel, men worf tjänstgjorde väl aldrig ombord på Enterprise-E. i First Contact hade han befäl över en defiant och Enterprise strålade ut dom innan de exploderade och i insurrection var han på besök ombord på enterprise. men hur det var i nemesis vet jag inte, men jag tor bara att det var en ren tillfällighet då också. Det stämmer. Han tjänstgjorde på DS9 när Enterprise-E kom. Han närvaro på Enterprise under de tre sissta filmerna var rena "tillfälligheter". Med andra ord, manusförfattarna fixade det så att den ursprungliga besättningen var tillsammans. Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 4 Juli, 2007 Rapport Postad 4 Juli, 2007 (redigerade) jag kanske har fel, men worf tjänstgjorde väl aldrig ombord på Enterprise-E. i First Contact hade han befäl över en defiant och Enterprise strålade ut dom innan de exploderade och i insurrection var han på besök ombord på enterprise. men hur det var i nemesis vet jag inte, men jag tor bara att det var en ren tillfällighet då också. Det stämmer. Han tjänstgjorde på DS9 när Enterprise-E kom. Han närvaro på Enterprise under de tre sissta filmerna var rena "tillfälligheter". Med andra ord, manusförfattarna fixade det så att den ursprungliga besättningen var tillsammans. ja , i Nemesis är han egentligen Federationens ambassadör på Qo´nos :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Redigerad 14 Juli, 2007 av K´hogh son of Klintoch Citera
Aike Postad 23 Oktober, 2008 Rapport Postad 23 Oktober, 2008 jag kanske har fel, men worf tjänstgjorde väl aldrig ombord på Enterprise-E. i First Contact hade han befäl över en defiant och Enterprise strålade ut dom innan de exploderade och i insurrection var han på besök ombord på enterprise. men hur det var i nemesis vet jag inte, men jag tor bara att det var en ren tillfällighet då också. Det stämmer. Han tjänstgjorde på DS9 när Enterprise-E kom. Han närvaro på Enterprise under de tre sissta filmerna var rena "tillfälligheter". Med andra ord, manusförfattarna fixade det så att den ursprungliga besättningen var tillsammans. ja , i Nemesis är han egentligen Federationens ambassadör på Qo´nos :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Fast det lär finnas en en bortklippt scen där han säger att ambassadörsjobbet inte var något för honom. Därför är han tillbaka på Enterprise. Finns den scenen månne på Nemesis Extended version dvd:n? Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.