Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

jag kanske har fel, men worf tjänstgjorde väl aldrig ombord på Enterprise-E. i First Contact hade han befäl över en defiant och Enterprise strålade ut dom innan de exploderade och i insurrection var han på besök ombord på enterprise. men hur det var i nemesis vet jag inte, men jag tor bara att det var en ren tillfällighet då också.

Postad
jag kanske har fel, men worf tjänstgjorde väl aldrig ombord på Enterprise-E. i First Contact hade han befäl över en defiant och Enterprise strålade ut dom innan de exploderade och i insurrection var han på besök ombord på enterprise. men hur det var i nemesis vet jag inte, men jag tor bara att det var en ren tillfällighet då också.

Det stämmer. Han tjänstgjorde på DS9 när Enterprise-E kom. Han närvaro på Enterprise under de tre sissta filmerna var rena "tillfälligheter". Med andra ord, manusförfattarna fixade det så att den ursprungliga besättningen var tillsammans.

Postad (redigerade)
jag kanske har fel, men worf tjänstgjorde väl aldrig ombord på Enterprise-E. i First Contact hade han befäl över en defiant och Enterprise strålade ut dom innan de exploderade och i insurrection var han på besök ombord på enterprise. men hur det var i nemesis vet jag inte, men jag tor bara att det var en ren tillfällighet då också.

Det stämmer. Han tjänstgjorde på DS9 när Enterprise-E kom. Han närvaro på Enterprise under de tre sissta filmerna var rena "tillfälligheter". Med andra ord, manusförfattarna fixade det så att den ursprungliga besättningen var tillsammans.

ja , i Nemesis är han egentligen Federationens ambassadör på Qo´nos :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Redigerad av K´hogh son of Klintoch
  • 1 år senare...
Postad
jag kanske har fel, men worf tjänstgjorde väl aldrig ombord på Enterprise-E. i First Contact hade han befäl över en defiant och Enterprise strålade ut dom innan de exploderade och i insurrection var han på besök ombord på enterprise. men hur det var i nemesis vet jag inte, men jag tor bara att det var en ren tillfällighet då också.

Det stämmer. Han tjänstgjorde på DS9 när Enterprise-E kom. Han närvaro på Enterprise under de tre sissta filmerna var rena "tillfälligheter". Med andra ord, manusförfattarna fixade det så att den ursprungliga besättningen var tillsammans.

ja , i Nemesis är han egentligen Federationens ambassadör på Qo´nos :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Fast det lär finnas en en bortklippt scen där han säger att ambassadörsjobbet inte var något för honom. Därför är han tillbaka på Enterprise.

Finns den scenen månne på Nemesis Extended version dvd:n?

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...