Gå till innehåll
Jocke

Ella, ny forumledare

Rekommenderade inlägg

Från och med idag så är Ella forumledare här på forumet. Ella kommer mestadels att hjälpa Peter i "Allmänt om Star Trek", men kommer även att ha möjlighet att hjälpa till i de andra forumkategorierna. Ella har varit med i forumet från början och var därför det självklara valet till denna position.

Välkommen Ella :w00t::D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välkommen, Ella, som forumledare i Star Trek-forat!

Efter att forat ökat i antal inlägg såväl som antalet härligt aktiva medlemmar, är det nu dags att förstärka vårt ledarteam så att vi blir en hel kvartett. Valet av Ella har varit solklart och jag hoppas att hon blir väl mottagen av övriga forummedlemmar.

Eftersom jag var först att gratulera (via ICQ, såklart) är det kanske onödigt att göra så även här, men:

Välkommen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Efter att forat ökat i antal inlägg såväl som antalet härligt aktiva medlemmar, är det nu dags att förstärka vårt ledarteam så att vi blir en hel kvartett. Valet av Ella har varit solklart och jag hoppas att hon blir väl mottagen av övriga forummedlemmar.

Låt mig först och främst få framhålla mina hjärtligaste lyckönskningar till Ella. :)

Men jag har också en liten fråga: Peter: Hur får du det till en kvartett? Ni är väl numera fem stycken? Eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Men jag har också en liten fråga: Peter: Hur får du det till en kvartett? Ni är väl numera fem stycken? Eller?

Räknas Jocke? ;)

Nej, allvarligt talat så räknade jag fel (eller möjligtvis var det ett skrivfel). Kvintett är det som gäller, inget annat!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grattis, Ella :D

Jag tycker att du , Ella, förtjänar uppmärksamhet ! Eftersom du skrev många intresstanta och fantastiska inlägg här i forumet, är du rätt person för jobbet ! :D

(Det är lite sent för att gratta dig, Ella men du är all värd!)

Jag vill passa på att tacka Jocke, Pjotr´k, Quiet och Mumle för att de har gjort fantastiskt och fint sätt att sköta på forumet, :tomte:

// Nettan, som ber ursäkt i förväg för dålig svenska.

Redigerad av Nettan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg