Gå till innehåll

Voyager på SVT, del 4


Pjotr'k

Rekommenderade inlägg

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Tyckte att "The Killing Game" del II var mycket bra men det har sina "tabbar" ibland.

Avsnittet får 9/10

Quit:

Det är inte första gången hallåan sagt fel på Star Trek serierna, hon har snackat om Enterprice förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2:an var bra som väntat, kanske inte direkt lysande men ändå tror jag inte det blir så mycket bättre. Håller med Quiet och sätter 8,5.

Vart tog den där trekkern på svt vägen,  som beamade bort sig själv från rutan vid premiäravsnittet, om ni minns. Han borde ju vara bäst lämpad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avsnittet Vis à vis, är det bra då ?

Det finns ju trekkers lite här och där. Hans Sidén på GP skriver om ST lite då coh då.

Det är ju de som ska lägga fram info till "hallåorna".

//Lollo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Banana

Enterprise= Bla Skepp i Star Trek, i detta fall Enterprise-D.

Enterprice= Engelskt ord för bla Företag,

Quiet

Stämmer Skeppsläkarens pojke.

Om detta med prao på Enterprise ska fortsättas diskuteras kan nytt ämne startas. Annars tillbaka till ämnet.

(Ändrad av Mikael kl. 5:44 pm den juni 10, 2001)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt, bra story fast ännu ett avsnitt där man verkligen skär ner själva slutet till ett minimum. Börjar mer och mer störa mig på att avsnitten bara är 44-45 min. och inte 1h. Det går alldeles för fort.

Betyg: 7,5, övertygande skådespel och intressanta perspektiv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte också att den var lite långsökt med den där typen och att den var lite lurig, men avsnittet var inte så förvirrande som jag först trodde det skulle bli,

Vis á vis får 7,5/10 av mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omega Directive är ett av de avsnitt som jag fascinerats mest av när jag tittade på den första gången. Nu har jag sett avsnittet ca 15 gånger, så den känslan har väl börjat att mattas lite. Det är dock fortfarande ett bra avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peter

Du skapar en nästan olidlig förväntan - 15 ggr.?! Personligen är mitt max nog omkring 4 ggr, fast flera avsnitt är värda en tredje exponering.

Four of Eight

Flera kommande avsnitt från denna säsong är värda att se fram emot, ex. Demon.  Voyager är väl en serie som, med vissa undantag, bara blivit bättre och bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart, snart...!

Ja, animationerna gör ju väldigt mycket. Men jag tycker mig även se en viss förbättring i den rent fysiska miljön också: natur (ex. "The Killing Game" 1-2") och uniformer/ varelsedräkter verkar något mer påkostade. Vore intressant att veta normalbudgeten för ett avsnitt. Någon som har en aning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha. Jag sýtter ý Turkýet och kan ýnte kolla pa Voyager !

*suck* Mycket olycklýg. :(

Vet ngn. hur mycket skadespelarna far per avsnýtt ?

15 ggr. ? Ratt fett. Har sett ST: the motýon pýcture ung. 10 ggr. Det tal den.

//Lollo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...