Gå till innehåll

Enterprise, säsong 4 på DVD


Andy79

Rekommenderade inlägg

Om jag förstått saken rätt skulle säsong 4 av Enterprise släppts nu i dagarna egentligen, men blivit uppskjuten till maj. Personlig katastrof här då jag precis är igång med de sista discarna av säsong 3.

Kan man lita på att dom verkligen kommer i maj nu? Brukar det bli uppskjutet så här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

o ja detta e "bara" tredje gången.

först skulle vi ha fått dom 22 november, å när väll det datumet dök upp blev det 22 februari å nu 24 maj.

å när väll det kommer så skjuter de nog fram det igen.

e så j*vla trött på detta nu. ha väntata sen 3:e säsongen släptes å det e snart ett år sen nu. :arg:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skumt att de skjuter upp den så många gånger. Den finns tydligen redan ute bland annat i England så man undrar ju varför det dröjer så länge. Att skjuta upp det från mars till MAJ är ju helt sjukt. Hur kan man missa ett släpp av en DVD-box så pass mycket? Jag skulle bra gärna vilja veta vad de har för anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den släpptes i usa i november vet ja. å ja ha förhandbokat boxen på discsop.se sen juil förra året. men boxen den tycks man då aldrig få. ja frågade dom varför releas dagen ändrades hela tiden men de hade inget svar på det. de hade inte en aning. men de sa att antagligen kommer den 24 maj. men de kunde inte lova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Ent 4 boxen finns på play.com. Har någon köpt den? Vet någon om den har svensk text?

Play lär ha samma version som amazon och där finns inte svenska med som språk enligt innehållsförteckningen. Nån som har en idé varför Paramount har ändrat det, för på tidigare serier så är det samma utgåva i större (hela?) Europa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

Nu verkar det onekligen ändå som att säsong 4 äntligen släppts, finns både på Discshop och Boxman idag, som man väntat! Var några månader sen jag såg klart 3:e säsongen, minns knappt vad det hela gick ut på :blink:

Trevligt, hur som helst!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja har den redan :D

vi som är guldkunder å/eller hade förhandsbokat den på discshop fick den samma dag som den släpptes. den skickades alltså en dag innan releas dagen. ibland ha man det bra. fast man har ju väntar ett bra tag men. men nu e den här. å min har svensk text iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...