thestargaze Postad 7 Maj, 2004 Rapport Postad 7 Maj, 2004 Jag måste bara säga att jag gillar indelningen som ni har gjort med de olika serierna!! :lol: Det är mycket enklare att hitta de olika ämnerna, man får liksom en bättre överblick.
MrsRiker Postad 7 Maj, 2004 Rapport Postad 7 Maj, 2004 Jag tycker det blev mycket bättre, det känns mera logiskt nu, för att vara lite vulkansk (höh? heter det så?)
Thalaxian Postad 7 Maj, 2004 Rapport Postad 7 Maj, 2004 Jag tycker att indelningen verkar bra, även om jag inte har lärt mig hitta riktigt allt ännu.
Captain Proton Postad 9 Maj, 2004 Rapport Postad 9 Maj, 2004 Jag tycker att det har blivit bättre. Just nu i början är det lite svårt att orientera sig på forat men det tar en tid innan man vänjer sig. Man ska vara strikt med det som är trek och det som inte är trek.
Expendable Ensign Postad 14 November, 2005 Rapport Postad 14 November, 2005 Egentligen är det väl en struntsak men borde inte Quarks holodäck, som ligger under Star Trek - Generellt, egentligen heta Quarks holosuite? :ferengi:
Pjotr'k Postad 15 November, 2005 Författare Rapport Postad 15 November, 2005 Heter dt så hos Quarks? Du har rätt i så fall, men Quarks holosvit skall det i så fall heta.
crazy_voyager Postad 15 November, 2005 Rapport Postad 15 November, 2005 I offtopic, kanske det kan finnas en liten lekhörna!! cat.gif Det här tycker jag låter som en bra ide, lite associationslek, disassociationslek, citattävling, 3 ord historia, dita 5 ords, allt möjligt. Och så SPAM :P Det ser snyggt ut med den nya indelningen, bara man får vänja sig så Sen måste jag undra hur hårt reglerna ska hållas i TF, annars kan man ha ett forum som dom har på YOung composers forum, ett Free for all, du får be om tillgång, sedan kan du diskutera allt, inget tas bort. Det har bland annat blivit diskussioner om känsligare ämnen som homosexualitet, och allmänt spam :P Men just ämnen med lite halvtabu (som homosexuellas rätter) är kanske svårt att diskutera i TF; min fråga är, vill vi ha det så eller ska vi ha ett forum i stilen Free for all?
Expendable Ensign Postad 15 November, 2005 Rapport Postad 15 November, 2005 Heter dt så hos Quarks? Du har rätt i så fall, men Quarks holosvit skall det i så fall heta. Jag är ganska säker på att de kallas holosviter (glömde översätta till svenska) på DS9. Hittade denna länken om ämnet: http://memory-alpha.org/en/wiki/Talk:Holosuite Men som sagt, inget viktigt egentligen. Bara en tanke som slog mig.
Rekommenderade inlägg