Jump to content

Säljes: DVD

kjuze

Recommended Posts

Nu säljer jag min Star Trek samling!

Paket 1:

DVD-Boxar:

Star Trek The next generation säsong 1

Star Trek The next generation säsong 2

Star Trek The next generation säsong 3

Star Trek The next generation säsong 4

Star Trek The next generation säsong 5

Star Trek The next generation säsong 6

Star Trek The next generation säsong 7

Böcker:

Klingon for the galactic traveler

Mr. Scotts guide to Enterprise

Till datorn:

The next Generation companion box (Fullständig info om alla TNG-avsnitt)

Nypris: 8000:- NU FÖR 4000:-

Paket 2:

DVD-Boxar:

Star Trek Deep space nine säsong 1

Star Trek Deep space nine säsong 2

Star Trek Deep space nine säsong 3

Star Trek Deep space nine säsong 4

Star Trek Deep space nine säsong 5

Star Trek Deep space nine säsong 6

Star Trek Deep space nine säsong 7

Till datorn:

Deep space 9 companion box (Fullständig info om alla DS9-avsnitt)

Nypris: 8000:- NU FÖR 4000:-

Paket 3:

Star Trek Voyager säsong 1

Nypris: 1000:- NU FÖR 600

Jag säljer _INTE_ TNG eller DS9 boxarna separat, bara i paketform.

Ring eller maila..

kjuze@telia.com 0156-17118

• 2 weeks later...
  • 9 months later...

Jag förmedlar leverans från Australien till er av Sev Trek-filmen Pus in Boots. Den finns inte att köpa i Sverige eller i Europa, vad jag vet, så jag fick därför köpa den direkt från John Cook. Vill ni ha tag på den, så kan jag skicka efter för 190:- inklusive porto. Hör av er till mig. Jag kan visserligen köpa dem en och en, men tänker mig nog ändå att ordna beställningen tillsammans om det är möjligt. Nästa beställning sker i slutet av april. Ni kan PM:a mig eller skicka e-post på peter(a)startrekdb.se, eller för den delen skriva här.

Filmen är jättekul så jag kan starkt rekommendera den!

• 8 months later...

Vet inte om jag skulle ha startat en ny tråd

för detta eller fortsatt på en befintlig...? =/

Sorry om det blev fel.

Jag har en DVD-box med säsong 1-7 Deep Space Nine

innehållande 47 skivor (!).

Ingen svensk textning, endast engelsk! (engelskt tal)

Bra skick, oanvänd (har bara testkollat en skiva).

Bildformat 4:3, ljud Dolby Digital 5:1.

Nån som är intresserad?

• 1 year later...

Hej.

Om ni inte har tröttnat på TNG på 6:an (kan man göra det?) kanske någon är intresserad av att köpa säsong 1-4 på DVD?

Jag har uppdaterat min samling och alltså fått några dubletter jag borde sälja. :)

Detta är alltså de stora, dyra boxarna, inga billighetsutgåvor. De är köpta i Sverige, så jag antar att det är utgåvorna avsedda för den svenska markanden. Hur som helst har de svenska undertexter, medan allt annat är på engelska.

Skicket är som ni ser på bilden. Säsong ett saknar foldern med avsnitten, säsong tre saknar fodralet till digipacken. Pappbanden runt boxarna eller korten för fancluben finns inte kvar. I övrigt är skicket fint, men inte nyskick. Boxarna är lite repiga på utsidorna. Foldrarna och fodralen har en del tumavtryck och så. Digipacksen kan vara lite kantstötta. Själva DVD-skivorna är dock mycket fina, bara ett fåtal har någon enstaka repa.

Jag är inte riktigt säker på vad prisläget för dem begagnat är, så kom gärna med bud. Som en vägledning kanske man kan ha att säsong 2 och 4 kostar 449 kronor på webhallen. 1 och 3 är slut där och kostar väl således fortfarande runt 900:- i alla andra nätbutiker.

De finns hemma hos mig i Vårgårda. Bor ni i närheten, typ Göteborg, Borås, Skövde, kan jag säkert komma förbi och lämna dem. Annars kostar frakten 55 kronor för en box, 77 kronor för två boxar och 130 kronor för tre eller fyra boxar.

Mvh,

Anders

t_aCfNerAuE.gif

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Nu heter ju visserligen ämnet "Säljes: DVD" och inget annat, och detta tillsammans med att länken var till en DVD-box överbevisar mig om att det verkligen inte handlar om VHS... (Jag har dessutom tittat på denna eminenta box hemma hos en kompis en gång och det var verkligen riktigt bra avsnitt!)

Tror det kan bero på några olika saker. 1) Många har redan köpt den. 2) Det är en samling av avsnitt som återfinns i TNG, vilket gör att en del som äger den serien på DVD avstår ett köp av samlingen. 3) 200:- som Unkas ville ha till en början är ett överpris även om den numera är OOP. Finns t.ex. för 49:- plus 29:- i frakt via Ginza.

Mitt senaste inlägg var ett av flera tänkbara svar på frågan som Supreme Commander JAF ställde i sin senaste post.

Kanske dags att du lär dig att försöka läsa då detta inte är första gången jag får sura kommentarer från dig då inläggen inte ens har varit riktade till dig direkt.

En annan sak du och även andra bör fundera på är att oliktänkande existerar och att om man är en aktiv medlem på ett forum så får man räkna med att folk kommer att svara på det som skrivs och att man helt enkelt får finna sig i andras åsikter även om man inte håller med om dom.

Man börjar ju undra vad det är för en samling fanatiska fanboys här på forumet egentligen.

Edited by Tuvok