Emher Posted January 29, 2003 Report Share Posted January 29, 2003 Nu finns programmet till Stockholm Trekkers nästa videodag uppe på hemsidan. Självklart ska jag dit. Skälvklart ska man dit! Måste ju se Nemesis! Nu måste jag dock ta mig själv i kragen och sy den där förbenade FC-uniformen någon gång... Hm...TAS kan vara intressant att se. Slår dock vad om att polarn kommer skratta ihjäl sig <_< Är inte Romulan Ale olagligligt? :P See ya'll there! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 30, 2003 Author Report Share Posted January 30, 2003 Jag betalade in 120:- till ST:s postgiro redan den 17/1. Jag begärde, som man skulle göra, att få besked via e-post (genom att på talongen ange min e-adress), men på 13 dagar har inget hörts. Hoppas att pengarna har gått fram och att jag har en plats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted January 30, 2003 Report Share Posted January 30, 2003 Tyvärr är det lite långt att åka till Stockholm men kommer at gå på videodagen i Lund nu på söndag Det vore kul att träffa någon från gorumet irl där! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokatt Posted February 3, 2003 Report Share Posted February 3, 2003 När kommer biljetterna till förhandsvisningen? Åhhh!!!! Måste bara få biljetter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted February 3, 2003 Report Share Posted February 3, 2003 När kommer biljetterna till förhandsvisningen? Åhhh!!!! Måste bara få biljetter! Det beror på vilken du tänker på. till den i stockholm så finns info på STs sida för den i GBG så finns info på WCTs sida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 3, 2003 Author Report Share Posted February 3, 2003 Är det den i Lund så finns med tiden alltmer info på TSS hemsida. (Förhandsvisningen ordnas av Dataföreningen vid Lunds Universitet i samarbete med TSS, den 8 mars kl 11 - läs i forumets Kalender.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 ngn som har fått sitt WCT-kort för 2003 än? borde de inte delas ut snart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 De skickades väl ut i söndags om jag minns rätt. Så de kommer säkert snart Quiet: har jag rätt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 4, 2003 Author Report Share Posted February 4, 2003 Diskussionen fortsätter i Trekkerföreningar (III). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts