Gå till innehåll
Quark

Enterprise kommer släppas på DVD 2005

Rekommenderade inlägg

mosher.gif Star Trek: Enterprise säsong 1-4 släpps på DVD under 2005.

Paramount Home Entertainment har bekräftat detta - läs mer här!

Saxat från sidan:

The Final Frontier

First, the least surprising news in the group: Star Trek: Enterprise is coming in 2005. We've had confirmation from StarTrek.com that Enterprise was in-the-works, after months of rumors from our good friends at TheDigitalBits.com told us all to expect this. Now we can tell you that Par's plans go well beyond the first season: while you'll see that release sometime in the first half of the new year, the goal is to space out subsequent season sets in the Summer (think July), early Fall, and pre-Thanksgiving. This means that you'll get all four seasons of Enterprise in time for the Winter holidays, which will surely give the series a boost should the folks at UPN decide to continue producing new episodes after the current (4th) season is up.

Edit: Postade visst i fel forum - flytta gärna inlägg till Quarks!

Redigerad av Quark

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Är det bara jag som är glad för detta?

<{POST_SNAPBACK}>

Nejnejnej, jag är också glad!! Det är trist att ha ENT på sunkiga videoband när man har alla de andra serierna i tjusiga DVD-boxar... :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu ska man bara ha råd att köpa också. Hoppas verkligen man får ett jobb så man kan spara ihop pengar. För det vore kul att ha Enterprise på DVD. Fast jag är just nu utan dvd-spelare då den har helpajat och inte går att laga. Ska skaffa en ny.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det tror jag inte. Amerikanska TV-serier brukar ju släppas på DVD fastän de fortfarande går på TV och spelas in. Det var fallet både med Vänner och Sex and the city som jag också har samlat på mig :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Nu ska man bara ha råd att köpa också. Hoppas verkligen man får ett jobb så man kan spara ihop pengar. För det vore kul att ha Enterprise på DVD. Fast jag är just nu utan dvd-spelare då den har helpajat och inte går att laga. Ska skaffa en ny.

<{POST_SNAPBACK}>

Håller med fullständigt. Det är sannerligen inte billigt att vara en trekker...

Jag skulle införskaffa mig en rejäl hembioanläggning tänkte jag, men den får hela tiden stå tillbaka för allt superviktigt matrial som skall spelas på den samma...

Jobbig paradox...

Och det är ju mer än Star Trek som jag vill ha, 5 säsonger Babylon 5 med tillhörande långfilmer står högt upp på önskelistan... Inte billigt... Framförallt inte för en "originalfreak" som jag som absolut inte kan tänka mig en billig Kinabox eller nerladdat trams. Nä, de riktiga boxarna ska det va... inte billigt... :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Vad tror ni att släppet av boxar kommer att påverka seriens överlevnad.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tror (och hoppas) att DVD-släppet gör så att kravet på att serien får fortsätta ökar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

va kul! :D kan knappt vänta. man få hoppas att de fortsätter me serien ett tag till. 7 säsonger hade ju inte vatt helt fel.. men det kan man nog bara drömma om..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska ha, ska ha!!  biggrin.gif Nä... måste ha!

Förresten... har de kommit ut än eller komemr de senare i år??

Läs på databesens information om DVD-utgivningar. Säsong 1 skall exempelvis komma den 2 maj på region 2.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu