Rymdmonstret Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn6999 rätt likt om ni frågar mig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Bird Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 "That's no moon! It's a space station." :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn6999 rätt likt om ni frågar mig! <{POST_SNAPBACK}> Haha...suver??nt!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 Jag visste det. Den finns! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 Jag visste det. Den finns! <{POST_SNAPBACK}> Naturligtvis. Har du någonsin tvivlat? ;) Men hur i all världen har den hamnat kring saturnus? Där låg den inte för länge sedan... :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 Jag visste det. Den finns! <{POST_SNAPBACK}> Naturligtvis. Har du någonsin tvivlat? ;) Men hur i all världen har den hamnat kring saturnus? Där låg den inte för länge sedan... :blink: <{POST_SNAPBACK}> Med tanke på hur den ser ut så har den nog färdats länge. Tänk på att den kommer från en annan galax. Det jag undrar nu är om det är jorden den är ute efter? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talar Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Doh! dom har upptäckt mitt hemliga vapen, jag visste att jag borde ha gömt det bättre :osäker: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freelancer Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Doh! dom har upptäckt mitt hemliga vapen, jag visste att jag borde ha gömt det bättre :osäker: <{POST_SNAPBACK}> Du menar luftpistolen du har i din vänstra byrå i vardagsrummet? :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Notera även att det var voyager som tog dom första fotona. Janeway:Mr Tuvok is that a moon? Tuvok:No, I belive it is called... the death star. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Hmm, nja... Nåja... Om man kisar och fantiserar ordentligt. Och förresten trodde jag att Dödsstjärnorna förstördes, eller har herr Lucas förvrängt sanningen för oss? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talar Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Det finns ju inget som säger att man inte kan bygga en ny och vad skulle vara bättre i så fall än att gömma den i form av en måne i ett litet obetydligt solsystem i galaxens utkant ;) Eller så är det bara rekvisita som dom håller på och bygger inför nästa Star Wars-film, med tanke på vilka budgetar dom där filmerna har verkar det ju inte omöjligt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bradis_Mamma Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 Eller så är det bara rekvisita som dom håller på och bygger inför nästa Star Wars-film, med tanke på vilka budgetar dom där filmerna har verkar det ju inte omöjligt... <{POST_SNAPBACK}> Den klart mest troliga förklaringen.... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts