crazy_voyager Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Köp köp köp Det är lite den känslan. För mig som inte har införskaffat en enda VOY box än (trots namnet) så är ju detta ett perfekt läge. Drygt 5000 för alla säsonger, det kan man ju bara inte missa, eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Verkar som ett riktigt bra köp (ent kommer också i en mega box vid jul....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted September 29, 2005 Author Report Share Posted September 29, 2005 Gör den? Jag kommer inte ha råd :P Vet någon när dessa kommer i sverige? Och det va ett snabtt svar, 2 minuter efter tråden skapades :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Suck.. :blink: Iden är bra, men tror de verkligen att folk har råd att köpa en hel box? På något sätt känns det mindre smärtsamt om an köperen säsong i taget. Har redan hela VOY, men jag skulle vara intresserad att köpa ENT-boxen! När kommer den och hur mycket kostar den? Någon som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Info från star trek magasine (brittisk tidning) Star trek Enterprise collection-31/10 (limited edition 1000st) Star trek enterprise season 4 31/10 Star trek special editions movies (1-X) Lite mer än ni frågade efter men tänkte att det kunde vara roligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolsk Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Vill ha!!! Vill ha allt i Star Trek väg, men särskilt Voyager boxen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Jag har bara första voyager boxen och ingen Enterprise box! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Ärligt vem spenderar 5000 spänn sådär på engång? Sänk säsongsboxarna till 500-600 kr istället Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted September 30, 2005 Author Report Share Posted September 30, 2005 Jag skulle göra det Man sparar ju på det i längden ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Tjänar man verkligen på det? ETt pris på 5400:- som verkar vara ett ungefärligt pris som alla tar (det finns dock både billigare och betydligt dyrare varianter) ger ett genomsnittligt säsongspris på 771:-. För detta pris kan man redan få tag på de enskilda boxarna för på vissa ställen, och priserna kommer säkert att gå ner i pris med tiden. Nej, tjänar på det gör man nog inte, men däremot blir väl megaboxen ändå ett snyggt tillskott till DVD-hyllan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielSchenström Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 Tjänar man verkligen på det? ETt pris på 5400:- som verkar vara ett ungefärligt pris som alla tar (det finns dock både billigare och betydligt dyrare varianter) ger ett genomsnittligt säsongspris på 771:-. För detta pris kan man redan få tag på de enskilda boxarna för på vissa ställen, och priserna kommer säkert att gå ner i pris med tiden. Nej, tjänar på det gör man nog inte, men däremot blir väl megaboxen ändå ett snyggt tillskott till DVD-hyllan! <{POST_SNAPBACK}> Om man tittar på pricerunner så verkar genomsnittspriset på en box från en svensk försäljare vara 950kr, så nog sparar man allt. Om man jämfört med att köpa utomlands ifrån däremot så gör man det inte. På amazon så sparar man om man köper enskilda säsonger mot boxen. På amazon ligger priset på en Voyagerbox på 40 pund nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte_rubbit Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 Denna boxen kommer jag självklart att köpa eftersom jag inte har någon tidigare Voyager säsong och Voyager är den bästa serien enligt mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts