Gå till innehåll
Pjotr'k

Länktips

Rekommenderade inlägg

I min signatur syns vid varje inlägg adressen

http://dmoz.org/World....ar_Trek .

Den är alldeles perfekt för att hitta bra svenskt material om Star Trek men den är samtidigt långt från fullständig. Jag är redaktör där och hittar ni något mer än det som finns länkat redan, så nämn gärna det i detta forum.

Finns det verkligen inget från TNG på svenska??? Alla andra forumdeltagare kan, om ni skriver länkarna, ju ta del av nya hemsidor i ämnet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

*För ihop två ämnen*

Tyck gärna till om vad du tycker om den!

Dock inte här, här är det bara tips. Skicka PM till "My Startrek Tribute" så blir han/hon säkert glad för kommentarer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

*pekar på signaturen* Min svenska Voyagersida förstås....

http://www.voytrekker-85.tk

Alla recensioner och design av mig, förstås. Dessutom måste jag ju påminna om min vanliga hemsida, titulerad nina janeway's ready room. Den har Janeway-stil (två fina Janeway-bilder) över hela den, samt PADD's och sånt. ;)

Redigerad av Nina Janeway

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag behöver hjälp att hitta en Enterprise hemsida som en länk var postad här för ett par månader. Min dator har krachat och mina bokmärker här försvunit.

Sidan var skriven med ironi och påpekade alla fel och olågiska handlande i varje ep, väldigt detaljerat och med bilder och skrift, tex en bild på Te`pol (stavning) Jag är vulkan, försösk inte vara logisk. och sedan kommer en text hur ologisk hon var vid det tillfälet.

Någon som känner igen denna sida, var snäll och posta länken så är ni snälla.....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Läckert, någon som vet hur pass väl den stämmer överens med serierna?

Jag försökte pussla ihop en karta själv en gång i tiden när jag höll på med trek-rollspel, men det var inte precis lätt att hitta några ledtrådar om var olika planeter låg. Jag har ialalfall för mig att jag kom fram till att DS9 av någon anledning borde ligga närmre Romulan-imperiet än vad den gör på den här kartan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmm denna länk är väl tveksamt om den hör hit, men eftersom jag tyckte den var så rolig ville jag bara dela med mig av den. Den handlar visseligen egentligen om Star Wars-fans, men slutet på filmen rättfärdigar nog en plats här. Håll till godo! Triumph vs Star Wars Geeks

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om ni är intresserade av Star Trek-böcker så har jag gjort listor över de flesta Star Trek-böckerna på en nyupplagd, väldigt enkel, hemsida.

Välkommen till: Star Trek-fiction!

Har ni info om de olika författarna så får ni mer än gärna skicka den till mig, via PM eller e-post, så lägger jag dit det på sidan. Sidan är tänkt att vara en enkel lista över olika författare och böcker, med korslänkningar mellan bokserierna och författarna. Om ni vill veta mer vad författaren till Day of Honor (Michael Jan Friedman) har skrivit så finns alla hans Star Trek-böcker listade.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu