Jump to content
Sign in to follow this  
Ella

Konventet i Blackpool

Recommended Posts

Det tog ett par månader men nu har jag äntligen fått upp bilderna (och fått dom att funka)...

Tyvärr blev inte kvaliten så jättebra, men jag har fler bilder hemma jag ska försöka fixa till.

http://www.geocities.com/blackpoolbilder är adressen.

Adressen funkar itne längre. Har du kvar bilderna? Skulle gärna vilja se dem :)

Var ju inte med på forat när det inlägget postades :(

Vad har hänt med sidan? Jag förstod inte danskan!

Sen så undrar jag om ni vet om någon konvention kommar att ta plats under sommaren i norden? Kommer det finnas en i Köpenhamn? Jag skulle gärna vilja gå på en i sommar!

Edited by Captain Mariah

Sen så undrar jag om ni vet om någon konvention kommar att ta plats under sommaren i norden?

Tror det skulle vara nån i Finland i aug. fast jag kan ju ha hört fel? är itne så insatt i ämnet..

Sen så undrar jag om ni vet om någon konvention kommar att ta plats under sommaren i norden?

Tror det skulle vara nån i Finland i aug. fast jag kan ju ha hört fel? är itne så insatt i ämnet..

Ja, på StoCon förra året skyltades det om att det skulle hållas ett konvent, FinCon, i Åbo, mellan den 8 och 9 om jag inte minns fel. :) Sedan så är det ju även Fantastika 2003 på Kulturhuset i Stockholm, ngn gång under juni månad tror jag. Dock vet jag inte hur mkt Star Trek det är med i Fantastika. :blink:

Edited by Essray

Det tog ett par månader men nu har jag äntligen fått upp bilderna (och fått dom att funka)...

Tyvärr blev inte kvaliten så jättebra, men jag har fler bilder hemma jag ska försöka fixa till.

http://www.geocities.com/blackpoolbilder är adressen.

Adressen funkar itne längre. Har du kvar bilderna? Skulle gärna vilja se dem :)

Var ju inte med på forat när det inlägget postades :(

:P Hoppsan! Det där som låg där var ett fysikarbete som jag och några kompisar höll på med för nåt år sen, även om sidan skulle ha funkat skulle du inte ha hittat bilderna... Nu ligger bilderna uppe igen.

Konventet i Danmark blev inställt.

Diskussioner om andra konvent tas här igen.

Sign in to follow this  

• Create New...