Ella Posted August 12, 2001 Report Share Posted August 12, 2001 Jag hade en superhelg i Blackpool! Men jag har aldrig sett så många udda människor på ett ställe... Alla skådespelarna är jättebra, men Kate Mulgrew och Bob Picardo är bäst! Bob är så rolig och Kate är... kommer inte riktigt på rätt ord... tja, fantastisk! Och under henes "talk" å söndagen får hon frågan om vem av dom andra kaptenerna som är hennes favorit, hon svarar Picard och in på scenen kommer Patrick Stewart!!! Vilken överraskning liksom! Alla ställde sig upp och skrek, typ, (jag med även fast jag inte är nåt större ### av honom) Visste ni föresten att Fintan McKeowns (Michael Sullivan) fru är från Sverige? Jag stog i autografkön och pratade med min syster när en kvinna frågar "Är ni svenskar?" Pratade lite med henne och sen säger hon "Jag är gift med honom." och pekar på Fintan... och jag som mycket väl kunde ha sagt hur mycket jag ogillar honom (hans rollfigur iaf)... kunde mycket väl ha blivit pinsamt... Tog kort med Robbie McNeil också *ler och suckar* Vad snygg han är!.... För att få ta kort med Kate vbar man tvungen att köpa en lott, och sen ha tur i dragnigen oxå... vilket jag inte hade... ett nummer ifrån (( Jag ser tyvärr mindre bra ut på kortet med Robbie, därför finns inte kortet på nätet men alla andra 72 korten jag tog kommer snart att finnas nånstans, får återkomma med addressen om nån vill se Sen var det en kille utklädd till Borg där... Väldigt bra utklädd... Jag tog ett kort med honom och ser antagligen vettskrämd ut, fast jag visste att han inte var på riktigt... Det här blev antagligen mitt hittills längsta inlägg... Ska sluta nu... //Ella Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted August 12, 2001 Report Share Posted August 12, 2001 *suck* Jag skulle svimmat när Patrick Stewart kom in på scen. Bergis. Du bara måste lägga ut bilderna på nätet sedan. Jag vill ha adressen!!Jag vill ha adressen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 13, 2001 Report Share Posted August 13, 2001 Wow, det låter som du hade väldigt kul, skulle varit roligt att få varit med. Längtar efter att få se bilderna (speciellt borg bilden ;) ). Var det någon mer från forumet som var där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted August 13, 2001 Report Share Posted August 13, 2001 Asså....inser du va avis jag blev när jag fick ditt kort, Ella?? *suck* Tack för det föreste! Önskar att jag va där också. Träffa Stewart låter inte helt fel! Cool kille (tror jag ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted August 13, 2001 Author Report Share Posted August 13, 2001 Bra att kortet kom fram. Jag fick en totalblackout när det gällde addresser, så jag chansade på gator, postnummer o liknande till alla... Patrick Stewart skrev tyvärr inga autografer... Borgbilden ja... jag får korten ikväll, men äger tyvärr ingen scanner så jag måste hitta en snäll kompis som vill låna ut en... men det tar nog inte många dagar Och angående om nån mer från forat var där - ja, "Captain Kate" var där, åsså jag o sen vard et nog inga fler svenskar... jag hittade iaf inga... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted August 13, 2001 Report Share Posted August 13, 2001 Men adressen va nästan rätt iaf . Skrev inte Stewart några autografer?? usch o fy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agge Posted September 3, 2001 Report Share Posted September 3, 2001 *försöker bete sig civiliserat* Tjena, jag måste säga att jag är oerhört avundsjuk på er som åkte iväg till Blackpool. Bara att Tim Russ var där gjorde det helt klart värt en resa. Tyvärr är det så att jag var den ende bland polarna som hade råd att åka, resten är s.k. luffare.Jag har bara en fråga....var McNeill med på Cpt. Proton-festen?Förresten, ett annat konvent är på väg i New York, det kostar iofs lite mer....men det är det värt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 3, 2001 Author Report Share Posted September 3, 2001 vänta nu... *tänker* på lördagkvällen var det Fancy dress party, då var Robbie, Alice Krige, ethan Phillips o några mer där och röstade på vem som skulle vinna...När var Captain Proton festen? *borde väl egentligen veta det här* Jag var inte där på fredagen så det vet jag inget om, och på söndagen skrev alla autografer till halv tolv ungefär... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted September 4, 2001 Report Share Posted September 4, 2001 Såg du inte 6/9 dära... Om så var hon halvborg eller kom hon som vanligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 4, 2001 Report Share Posted September 4, 2001 Citat: från pelle28k den 7:57 am den sep. 4, 2001 Såg du inte 6/9 dära... Om så var hon halvborg eller kom hon som vanligt 7/9 menar du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted September 4, 2001 Report Share Posted September 4, 2001 Japp. Får alltid detta fel :confused: på något vis 7/9... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 4, 2001 Author Report Share Posted September 4, 2001 Jeri Ryan var inte där... Däremot var det ju andra Borger... Har bilderna scannade, ska bara orka läggfa upp dom... Tyvärr blev störe delen väldigt mörka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agge Posted September 4, 2001 Report Share Posted September 4, 2001 Har för mig att Cpt. Proton festen var på söndagen. Började väl 2100 och slutade 0100. Vore rätt fett om Garret Wang och McNeill var där klädda i sina Cpt. Proton kläder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted September 6, 2001 Report Share Posted September 6, 2001 Citat: från Ella den 11:56 am den sep. 4, 2001 Jeri Ryan var inte där... Däremot var det ju andra Borger... Har bilderna scannade, ska bara orka läggfa upp dom... Tyvärr blev störe delen väldigt mörka Gör det.. säg till sen när du har lagt upp dom... Är värkligen nyfiken:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted September 6, 2001 Report Share Posted September 6, 2001 Ja snälla Ella, lägg upp dem! Vi vill se! *hundvalpsblick* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 24, 2001 Author Report Share Posted September 24, 2001 Det tog ett par månader men nu har jag äntligen fått upp bilderna (och fått dom att funka)... Tyvärr blev inte kvaliten så jättebra, men jag har fler bilder hemma jag ska försöka fixa till. http://www.geocities.com/blackpoolbilder är adressen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted September 24, 2001 Report Share Posted September 24, 2001 Tackar för bilderna.. Måste seja att man blev lite avundsjuk.. Snygga bilder på borgerna... Önskar värkliget att man vore dära och se borgerna och janeway:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 24, 2001 Report Share Posted September 24, 2001 Jag vill ha ett Bat'Leth! Skulle se riktigt snyggt ut att ha på väggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted September 24, 2001 Report Share Posted September 24, 2001 en del bilder är samma, typ: Keegan och Borg och jag och Borg och jag igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted September 24, 2001 Report Share Posted September 24, 2001 Bra bilder! Va avundsjuk jag blir!! kul o se hur Ella ser ut också. Nu bara måste jag åka till Danmark 2003 (?). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 25, 2001 Report Share Posted September 25, 2001 Det är ju självklart att man ska till Köpenhamn!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 25, 2001 Author Report Share Posted September 25, 2001 Citat: från Mikael den 6:45 pm den sep. 24, 2001 en del bilder är samma, typ: Keegan och Borg och jag och Borg och jag igen. Mikael, jag fick skynda mig som attan när jag fixade till den där sidan... var inte meningen att jag skulle va på nätet överhuvudtaget så det blev nog lite dubbla grejer... men det ska nog fixas till... nån gång... kanse ska ge sidan ett lite snyggare utseende då med.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 25, 2001 Author Report Share Posted September 25, 2001 Köpenhamn är väl nästa år? *vill dit* Måste ju se fall Picardo känner igen mig det gör han säkert... inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 25, 2001 Report Share Posted September 25, 2001 V kostade det på Blackpool? Hur stort kommer det att vara i Köpenhamn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 25, 2001 Author Report Share Posted September 25, 2001 Tja, biljetten kostade runt 650 kr tror jag. då var det för hela helgen. Sen måste man ju bo nånstans... Vet du adressen till sidan om konventet i Köpenhamn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts