Keiko Postad 13 December, 2008 Rapport Postad 13 December, 2008 Nej, det är klart man inte behöver titta på den, själv har jag inte tittat på TNG på TV6 på bra länge. Jag bara far efter att det finns ingen serie som vinner på att köras back-to-back varje dag år efter år. Folk tröttnar helt enkelt och jag tror inte många nya fans skapas av att TV6 kör TNG kl 13 på vardagar. Hallå, jag skulle inte vara här om det inte vore för att 6:an kört TNG kl. 08.30 och 13.25 på vardagar! Jag skulle aldrig ha fått upp intresset för ST om jag inte blivigt sjuk vid den här tiden 2007, stax efter att vi tappat bort boxerkortet så 6:an var det ända roliga kanalen att titta på! Citera
Supreme Commander JAF Postad 13 December, 2008 Rapport Postad 13 December, 2008 Där ser man. Star trek har de mest bessynerliga vägar att leta sig in i folks hjärtan. <_< J. Citera
Schran Postad 13 December, 2008 Rapport Postad 13 December, 2008 Hallå, jag skulle inte vara här om det inte vore för att 6:an kört TNG kl. 08.30 och 13.25 på vardagar! Hehe. Bra, alla nya fans är välkomna, men du är inte många. Och som sagt jag säger inte, sluta kör TNG, utan sluta kör TNG kl 13 på vardagar back-to-back i evinnerlighet. Och nu har de ju slutat köra den sen ett bra tag tillbaka. Om de bestämmer sig för att köra den igen, hoppas jag åtminstone på en bättre tablåtid. Citera
Keiko Postad 13 December, 2008 Rapport Postad 13 December, 2008 Hallå, jag skulle inte vara här om det inte vore för att 6:an kört TNG kl. 08.30 och 13.25 på vardagar! Hehe. Bra, alla nya fans är välkomna, men du är inte många. Och som sagt jag säger inte, sluta kör TNG, utan sluta kör TNG kl 13 på vardagar back-to-back i evinnerlighet. Och nu har de ju slutat köra den sen ett bra tag tillbaka. Om de bestämmer sig för att köra den igen, hoppas jag åtminstone på en bättre tablåtid. Ja, men finns det en, finns det säkert flera. Ja, en bättre tid skulle inte vara så dåligt, jag kunde sällan titta på det p.g.a. skolan. Visserligen så har jag säsong 1,2, (inte 3), 4,5,6,7 på box, men det är ändå 5 avsnitt (i tredje säsongen) som jag inte sett. Där ser man. Star trek har de mest bessynerliga vägar att leta sig in i folks hjärtan. <_< J. Jag vet, men jag är rätt bessynerlig jag också... :lol: Citera
Aike Postad 13 December, 2008 Rapport Postad 13 December, 2008 Star Trek är den perfekta reprisserien. Ett avsnitt per dag är det bästa settet att skapa nya avsnitt. Än en gång bevisat;) Citera
Mr Trek Postad 11 Augusti, 2009 Rapport Postad 11 Augusti, 2009 Jag kom också in i ST via detta, och två andra i klassen också. Citera
mikaela Postad 11 Augusti, 2009 Rapport Postad 11 Augusti, 2009 kom också in via tng. skulle säga att det är den bästa "nybörjarserien" då den är mest lättsam och håller jämn nivå hela serien. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.