NX-01 Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 a okej, man får helt enkelt nöja sig med att det var Worfs farfar. Och jag håller med dig Aike, slutet var väldigt bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 Om jag ska säga något negativt om denna filmen, så är det slutet. Striden är helt ok. Men sedan strålar de ner och allt är slut. Känns lite väl abruppt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 (edited) håller med där , det känns nästan som ett upplägg för ytterligare en film "Star Trek : The New Adventures" Edited October 23, 2008 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted February 15, 2009 Report Share Posted February 15, 2009 När denna film kom ut på laser disc var formatet 2.35:1. På den sensate 2 DVD utgåvan har dom av någon konstig anledning ändrat formatet till 2.00:1, i praktiken nästan till 1.85:1. Kan någon svara mig varför dettta skett? Varför var min tråd tvungen att slås ihop med denna för? Min tråd är till för att man ska diskutera om filmen, tråden som slogs ihop med min hade tydligen inte samma syfte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 15, 2009 Report Share Posted February 15, 2009 Trådarna handlade båda två om TUC-filmen och är därför att betrakta som samma diskussion. För du menar väl inte att man inte får diskutera något som den första personen inte tagit upp i första inlägget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted February 15, 2009 Report Share Posted February 15, 2009 (edited) Trådarna handlade båda två om TUC-filmen och är därför att betrakta som samma diskussion. För du menar väl inte att man inte får diskutera något som den första personen inte tagit upp i första inlägget? Att snacka om ett format på en DVD/Laserdisc ser jag som mycket annorlunda än att diskutera själva filmen. Om det ska vara så här kan man väl även skapa en tråd om varje Star Trek serie och diskutera allting i endast den tråden? Edited February 15, 2009 by AxelFoley Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts