Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Om jag ska säga något negativt om denna filmen, så är det slutet. Striden är helt ok. Men sedan strålar de ner och allt är slut. Känns lite väl abruppt

• 3 månader senare...
Postad
När denna film kom ut på laser disc var formatet 2.35:1. På den sensate 2 DVD utgåvan har dom av någon konstig anledning ändrat formatet till 2.00:1, i praktiken nästan till 1.85:1. Kan någon svara mig varför dettta skett?

Varför var min tråd tvungen att slås ihop med denna för? Min tråd är till för att man ska diskutera om filmen, tråden som slogs ihop med min hade tydligen inte samma syfte.

Postad

Trådarna handlade båda två om TUC-filmen och är därför att betrakta som samma diskussion. För du menar väl inte att man inte får diskutera något som den första personen inte tagit upp i första inlägget?

Postad (redigerade)
Trådarna handlade båda två om TUC-filmen och är därför att betrakta som samma diskussion. För du menar väl inte att man inte får diskutera något som den första personen inte tagit upp i första inlägget?

Att snacka om ett format på en DVD/Laserdisc ser jag som mycket annorlunda än att diskutera själva filmen. Om det ska vara så här kan man väl även skapa en tråd om varje Star Trek serie och diskutera allting i endast den tråden?

Redigerad av AxelFoley

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...